social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

سه‌شنبه1402/12/8

08:39:4

151

توسط اداره کل استاندارد استان کرمانشاه برگزار شد:

کارگروه ماده 7 تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، کارگروه «ماده 7» تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی با موضوع صدور پروانه تایید صلاحیت برای مدیران کنترل کیفیت در سالن جلسات این اداره کل با حضور معاون استاندارد سازی و آموزش و نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط برگزار شد.
در این جلسه 5 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که 3 پرونده در خصوص تایید صلاحیت برای صدور پروانه مطرح و با حداکثر آرا مورد تایید قرار گرفت. در این جلسه 2 مورد اختلاف بین مدیر کنترل کیفیت و مدیر واحد تولیدی مطرح و با صحبت‌های انجام گرفته، طرفین به توافق رسیدند.
معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد کرمانشاه در این جلسه افزود: مدیران کنترل کیفیت، نمایندگان اداره کل استاندارد در واحدهای تولیدی و خدماتی هستند که وظیفه حضور تمام وقت و انجام بازرسی و کنترل مواد اولیه، محصول حین ساخت، محصول نهایی و شرایط نگهداری در تمام مراحل تولید را به عهده دارند، ایشان در ادامه گفت: یکی از الزامات دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد توسط واحد تولیدی یا خدماتی، به کارگیری مدیر کنترل کیفیت مورد تایید استاندارد است و هر واحد تولیدی برای هر شیفت کاری خود ملزم در به کارگیری یک مدیر کنترل کیفیت است.

 

تصاویر

نسخه قابل چاپ