social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

چهارشنبه1401/11/12

14:42:3

200

در اولین روز از دهه فرخنده فجر صورت گرفت:

صدور اولین گواهینامه انطباق استاندارد شرکت های دانش بنیان استان بوشهر

اولین گواهینامه انطباق استاندارد شرکت های دانش بنیان استان بوشهر، همزمان با اولین روز از دهه فرخنده فجر امسال صادر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد بوشهر، تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد بوشهر در این نشست با اشاره به شعار سازمان ملی استاندارد با عنوان استاندارد مردمی، خاطر نشان کرد: استاندارد باید در خدمت مردم و در جهت تحول زندگی آنان باشد.
مصطفی رامشی عنوان داشت: تاكنون اقدامات خوبي در زمينه استاندارد استان انجام شده است، اقداماتي كه در پي آن زمينه جهت ايجاد آرامش و پيشرفت هاي اقتصادي فراهم شده است.
وي خاطر نشان كرد: اجراي استاندارد، يك اصل اساسي براي ورود به رقابت هاي جهاني است و اين امر بر اهميت استانداردسازي كالاها و حتي خدمات، صحه مي گذارد.
تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد بوشهر با اشاره به شعار سال با عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، اظهار داشت: حمایت از شرکت های دانش بنیان از سویی موجب افزایش اشتغالزایی و از سوی دیگر، زمینه ورود به بازارهای جهانی را فراهم می کند.
رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر نیز در این نشست گفت: يكي از مقدمات موفقيت و رشد شركت های دانش بنیان، همراهي ارگان هاي دولتي است كه در اين راستا، تاكنون اداره استاندارد، از جمله اداراتی می باشد که بيشترين همكاري را با شركت هاي دانش بنيان داشته است.
گفتنی است در این مراسم گواهینامه انطباق استاندارد شرکت درینه سیاه آریا جهت ساخت «دستگاه تبدیل ضایعات هیدروکربنی طبیعی و مصنوعی در زباله شهری به بنزین و گازوئیل با استفاده از فناوری کراکینگ کاتالیستی همراه با هیدروژناسیون» و شرکت صنعت سازه آرتا لیان جنوب جهت اقداماتش در زمینه «انواع فلنج» صادر شد.
نسخه قابل چاپ