social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

سه‌شنبه1403/1/28

10:25:1

76

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی از پلمپ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شهرستان شیروان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، در راستای حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات بازی و تشدید نظارت، تعداد 8 تجهیز بازی در شیروان به دلیل عدم دریافت تاییدیه ایمنی استاندارد پلمپ شد.
محمد خوران، مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری می‌باشد، عنوان کرد: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.
وی در ادامه افزود: از شهرداری‌ها و اصناف استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان انتظار می‌رود از فعالیت شهربازی‌ها، پارک بازیها و زمینهای بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننمودهاند جلوگیری نمایند.
وی با بیان اینکه  بهرهبرداران و مالکین میبایست تصویری از گواهینامه صادر شده را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفادهکنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب نمایند، گفت: از همشهریان در خواست میشود در هنگام استفاده از این تجهیزات، از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.


 
نسخه قابل چاپ