social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

سه‌شنبه1403/1/14

13:02:3

95

37 مرکز خدماتی در شهرستان‌های قروه توسط کارشناسان استاندارد بازرسی شد

در راستای اجرای طرح عیدانه و رمضان سازمان ملی استاندارد ایران از 37 مرکز خدماتی در شهرستان قروه بازرسی صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد کردستان: با هدف ارتقا و تامین ایمنی و سلامت جامعه، اداره کل استاندارد کردستان همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته اقدام به بازرسی از مراکز عرضه، توزیع و فروش کالا و خدمات به‌ منظور کنترل خدمات و فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، با اولویت کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان کرد.
بر اساس این گزارش: به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی طرح عیدانه با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز اجرا می‌شود و این طرح هر ساله از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
گفتنی است: طرح عیدانه در 12 حوزه در مراکز خدماتی اجرا و بازرسی از خدمات مراکز اقامتی هتل، هتل آپارتمان، زائرسراها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار، خشکبار و عرضه شیرینی، رستوران و قهوه‌خانه، خدمات قالیشویی، خدمات اتوبوسرانی، خدمات راه‌آهن و فرودگاهی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و مراکز عرضه سوخت مایع و CNG  انجام پذیرفت.
لازم به یادآوری است کارشناسان اداره‌کل استاندارد کردستان به صورت آنلاین در سامانه‌های طراحی شده سازمان ملی استاندارد ایران موارد مشاهده شده را مطابق استانداردهای مرتبط با آن حوزه ثبت و گزارش نموده و با این عمل خود ستاد نیز گزارشات را مشاهده و بررسی می‌نماید.
شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در محصولات مشمول استاندارد اجباری با سامانه گویای ۱۵۱۷ تماس حاصل کنند و در هنگام خرید کالا می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالا اطلاع پیدا کنند.

 

تصاویر

نسخه قابل چاپ