social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

شنبه1403/1/11

21:47:0

236

گشت مشترک از جایگاه های عرضه سوخت مایع در شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان:
در روز پنج شنبه 9 فروردین 1403 موضوع بازرسی، کنترل و آزمون از نازل‌های جایگاه های سوخت طی بازدید سرزده توسط مهدی سرابندی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان زابل به همراه رضا شهرکی رئیس اداره استاندارد، سرابندی رئیس اداره تعزیرات حکومتی و نمایندگان شرکت پخش فراورده‌های نفتی و صمت شهرستان زابل به منظور جلوگیری از کم فروشی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان انجام گردید.
در این بازدیدها نازل‌های 3 جایگاه سوخت بنزین و نفت گاز (جایگاه نیمروز، جایگاه سرایانی و جایگاه ابراهیمیان) مورد آزمون صحت و پایش کمیت دبی قرار گرفت که در هیچ کدام از نازل‌ها عدم انطباقی مشاهده نشد.
سرابندی در حاشیه این بازدیدها گفت: در راستای پیگیری یکی از مطالبات پرتکرار مردمی در خصوص جایگاه‌ های سوخت بنزین از چندین جایگاه بنزین فعال در شهرستان بازدید شد تا روند ارائه خدمات آنها را بررسی کنیم.
شهرکی رئیس اداره استاندارد زابل نیز بیان داشت: در راستای بند ۷ ماده ۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد «برنامه ریزی و نظارت بر امور اندازه شناسی قانونی کشور» به عهده سازمان ملی استاندارد ایران می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: در صورتیکه شهروندان مغایرتی در صحت عملکرد نازل های جایگاه سوخت مشاهده نمایند می توانند از طریق تلفن رسیدگی به شکایات 1517 موضوع را به این اداره اطلاع تا کارشناسان بلافاصله نسبت به صیانت از حقوق مصرف کنندگان و پیگیری موضوع اقدام نمایند
.
نسخه قابل چاپ