social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

شنبه1403/1/11

15:51:4

166

در راستای اجرای طرح عيدانه و ماه مبارك رمضان؛

تشدید نظارت بر خدمات پرکاربرد در استان بوشهر

سرپرست اداره کل استاندارد بوشهر از اجرای طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان و بازرسی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای مواد غذایی، رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها و فروشگاه‌های شیرینی و خشکبار در این طرح خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر؛ محسن مشتاقی، سرپرست اداره کل استاندارد استان، در راستای اجرای طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان با نظارت حداکثری در روز هفتم فروردین، اظهار کرد: از روز ۱۵ اسفند و با شروع  طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان، خدمات مهمی که به شهروندان ارائه می گردد توسط کارشناسان اداره کل مورد بازرسی حداکثری قرار می گیرد.
مشتاقی گفت: در روزهای پایانی سال و روزهای اولیه سال نو، فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای مواد غذایی، رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها، مجتمع‌های اقامتی بین راهی و فروشگاه‌های شیرینی و خشکبار به صورت ویژه نظارت شدند.
مشتاقی دبیر شورای استاندارد استان بوشهر در ادامه گزارش خود به شهروندان، تصریح کرد: نظارت و بازرسی از هتل آپارتمان‌ها، هتل‌ها و مجتمع های بین راهی از دیگر خدمات نوروزی این اداره کل بوده تا کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان مورد بررسی قرار گیرد.    
وي افزود: تا به امروز 207 مورد بازرسی از خدمات مختلف پرکاربرد در سطح استان در راستای طرح عیدانه انجام گرفته است.
سرپرست اداره کل استاندارد بوشهر در پایان اظهار کرد: در بازرسی های خدمات در سال ۱۴۰۲ از خدمات پستی ارائه شده در مراکز پستی و همچنین تعدادی از باشگاه های ورزشی تحت پوشش هیات های ورزشی استان بازرسی شده و همچنین در طرح عیدانه خدمات قالی شویی نیز براساس بعضی فاکتورهای بسیار مهم بهداشتی نظیر میزان PH خروجی و خروجی فاضلاب و پساب در طرح عیدانه مورد بررسی قرار گرفته اند.

تصاویر

نسخه قابل چاپ