social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

شنبه1403/1/11

13:33:2

154

تداوم نظارت استاندارد بر فروشگاه های استان مرکزی در طرح عیدانه

طرح نظارتی عیدانه ویژه بازرسان اداره کل استاندارد استان مرکزی که از ۱۵ اسفند شروع شده تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، با توجه به ورود مسافران نوروزی به استان مرکزی و در نتیجه عرضه کالا و ارائه خدمات در حجم وسیع‌تری از سایر اوقات سال برای حفاظت و صیانت از سلامت و ایمنی شهروندان، بازرسان استاندارد براساس یک طرح ویژه نظارتی، بازرسی‌های خود را در مراکز عرضه و ارائه خدمات شدت می‌بخشند.
نظارت بر مراکز عرضه و فروشگاه‌ها، یکی از وظایفی است که استاندارد به موازات کنترل خطوط تولید و نظارت بر کالاها در مبدا، اجرا می کند و در همین راستا سلامت و ایمنی مردم اولویت اصلی برنامه نظارتی اداره کل استاندارد استان می‌باشد.
لازم به ذکر است بازرسان استاندارد در حین بازرسی و نظارت در صورت مشاهده کالای غیر استاندارد ضمن توقیف کالا پرونده متخلفین را به مراجع قضایی ارسال می‌کنند.
هم استانی‌های گرامی در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد در بازار، می‌توانند موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا اینکه شخصا با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطلاع حاصل نمایند.

تصاویر

نسخه قابل چاپ