social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

شنبه1403/1/11

08:58:4

349

مدیرکل استاندارد البرز در گزارش دهم خود به ملت: آماده تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار ویژه سال 1403 هستیم

از حضور تجار و بازرگانان در منطقه ویژه اقتصادی پیام استقبال می‌کنیم

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در گزارش دهم خود به شهروندان در روز نهم فروردین با عنوان این‌که در سال 1402 چگونه به شهروندان خدمت کردیم، با اشاره به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم تبیین دقیق پیام‌های نوروزی معظم له، از تشکیل کارگروه تحقق شعار سال 1403 در اداره کل استاندارد استان البرز در راستای جهش تولید و مشارکت شهروندان خبر داد.

محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز در گزارش دهم خود به ملت: آماده تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای شعار ویژه سال 1403 هستیم / از حضور تجار و بازرگانان در منطقه ویژه اقتصادی پیام استقبال می کنیم.
محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در گزارش دهم خود به شهروندان در روز نهم فروردین با عنوان این‌که در سال 1402 چگونه به شهروندان خدمت کردیم، با اشاره به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم تبیین دقیق پیام های نوروزی معظم له، از تشکیل کارگروه تحقق شعار سال 1403 در اداره کل استاندارد استان البرز در راستای جهش تولید و مشارکت شهروندان خبر داد. 
عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه گزارش خود گفت: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران ارتقای کیفیت واحدهای تولیدی بوده که با ارتقای کیفیت فرآورده‌های تولیدی ایرانی و افزایش میزان تقاضا، فرآیند جهش تولید اتفاق خواهد افتاد.
آئینی همچنین گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول حیات خود همواره از مشارکت شهروندان در رویدادهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی استقبال کرده و علت تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت شهروندان به ویژه در امور اقتصادی، استفاده صحیح از نظرات مشورتی صاحب‌نظران حوزه‌های صنعت، تجارت، اقتصاد و بازار توسط مدیران اقتصادی کشور می‌باشد.  
دبیر شورای استاندارد استان البرز در این خصوص اظهار داشت: برای تحقق شعار سال 1403 مصمم هستیم از نظرات انجمن‌ها، تشکل‌های غیر دولتی، مجامع امور صنفی، اتاق‌های بازرگانی، کشاورزی و صنعت به طور ویژه در سال 1403 بهره‌مند شده و مشکلات احتمالی را رصد نمائیم.
آئینی در پایان گزارش خود به شهروندان با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز، گفت آماده ارائه خدمات به تجار، بازرگانان، واحدهای تولیدی، صادر کنندگان و واردکنندگان کالا در منطقه ویژه با استفاده از شبکه آزمایشگاه‌های همکار استان البرز و استان‌های مجاور هستیم و از حضور آنان در استان البرز استقبال می کنیم.

 
نسخه قابل چاپ