social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار ریاست سازمان

بيشتر

شنبه1402/11/21

13:11:1

859

پیام رییس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، در آستانه فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

به گزارش دفتر تخصصی روابط عمومی و اطلاع رسانی، متن پیام دکتر مهدی اسلام پناه به شرح زیر است؛
"ما هنوز بر آنیم"

مگر نه این است که رب جلیل در محکم التنزیل امر به استقامت و مقاومت فرموده و  خُلد بَرین را پاداش استواران و وفاداران به عهد الهی قرار داده است آنجا که می فرماید: «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ».
 يوم الله مبارک ۲۲ بهمن همان موعد و میعاد تجدید پیمان شیفتگان و باورمندان به ولایت خدا و حکومت دین خداست؛ هم آنانی که نخست: «قالوا» را تجلی بخشیدند و سپس: «استقاموا» را به منصه ظهور رساندند. و ما نیز هنوز بر آن عهد و پیمانیم و مفتخریم که پیرو اسلام ناب و قرآنیم، همان مذهب و کتابی که بزرگترین نسخه نجات دهنده بشر از جمیع قیودی است که بر قلب و عقل او پیچیده است؛ و ما مفتخریم که متعهد به پیروی از ائمه معصومین هستیم، همان ائمه ای که در راه تعالی دین مبین اسلام و پیاده کردن قرآن کریم و تشکیل حکومت عدل، حبس و تبعید و شهید شدند؛ و ما امروز مفتخریم که می خواهیم مقاصد قرآن عزیز و سنت نبوی را پیاده کنیم؛ و ما مفتخریم که امروزه دشمنان ما که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانه خود دست نمی کشند و ما مفتخریم که از تحریم ها و محرومیت هایی که آنان بر اسلام عزیز و مسلمانان سربلند تحمیل می کنند، شجاعانه و متعهدانه خود را رهانده و با تمام توان در مقابل زیاده خواهی های آنان مقاومت کرده و می کنیم. به راستی کدام افتخار، بالاتر و والاتر از اینها که شایستگی مقاومت و استقامت داشته باشند.
انقلاب اسلامی ایران همان آستانه بلندی است که باید سر بر آن سایید و برای آن سر داد حتی اگر خلقی، دشمن شوند و به ستیز با مؤمنان برخیزند و قصد جان آنان کنند و «ولو كَرِهَ الْكَافِرُونَ»:
ما را سری است با تو که گر خلق رزوگار
دشمن شوند و سر برود بر همان سریم
شادباش حقیر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پذیرا باشید. یاد امام راحل عظیم الشان گرامی و راه شهیدان شاهد این خط شریف در سایه ولایت رهبری معظم انقلاب اسلامی پر رهرو باد.
مهدی اسلام پناه
نسخه قابل چاپ