social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

سه‌شنبه1401/11/11

14:04:4

3295

مراسم تکریم و معارفه سرپرست هسته گزینش برگزار شد

با حکم دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، محمود شرفی به عنوان سرپرست و عضو هسته گزینش این سازمان منصوب شد.
به گزارش دفتر تخصصی روابط عمومی و اطلاع رسانی در مراسمی با حضور جمعی از مدیران، دکتر صادق محبی، مدیرکل دفتر حوزه ریاست، هماهنگی امور استانها و دبیرخانه شورای عالی استاندارد حکم رییس سازمان ملی استاندارد ایران را به دکتر شرفی اعطا کرد.
دکتر محبی پس از معارفه سرپرست هسته گزینش، از تلاشهای دکتر سماواتی طی دوران تصدی این پست تقدیر به عمل آورد.
در بخشی از این حکم آمده است؛
 نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست و عضو هسته گزینش سازمان ملی استاندارد ایران منصوب می شوید.
در این راستا انتظار می رود با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص، جوان و کارآمد و با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و همت نمایید.
توفیقات روز افزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه ها و سیاست های دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
نسخه قابل چاپ