social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

يكشنبه1401/11/16

09:04:3

116

صدور ۶۳۰ فقره تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور از دهه فجر ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱در استان انجام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان سمنان: مجید حیدریان، سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان از صدور 630 فقره گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسورهای نصب شده در سطح استان از فجر سال 1400تا فجر 1401 خبر داد.
وی افزود: در راستای استاندارد سازی و اجرای آزمون های اولیه و ادواری آسانسورهای منصوبه در ساختمان های دارای آسانسور، از یکسال گذشته تا کنون، بیش از 630 فقره تائیدیه گواهی ایمنی و کیفیت عملکرد آسانسور در استان "با اعتبار یک ساله" صادر شده است.
حیدریان عنوان نمود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسورهای نصب شده در کشور مشمول مقررات استانداردهای اجباری می باشند و این موضوع به شهرداری های استان برای رعایت در صدور پروانه پایان کار ابلاغ شده است. قابل ذکر است انجام بازرسی های آسانسور توسط شرکت های بازرسی کننده تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد.

سرپرست استاندارد سمنان افزود: مالکان می‌توانند از شرکت‌های معتبر و تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص بازرسی‌های ادواری استفاده کنند.
سرپرست اداره کل استان استان از شهروندان ، مالکان و انبوه سازان خواست، جهت طراحی، مونتاژ، نصب و سرویس و نگهداری ماهیانه آسانسور، با شرکتهای دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا نمایندگی های معتبر از سایر استانها، قرارداد منعقد کنند.

 
نسخه قابل چاپ