social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

دوشنبه1403/2/10

12:10:3

47

دیدار و گفتگوی مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان با مدیر کل استاندارد استان کرمان

دیدار و گفتگوی مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان و هیات همراه  با مدیر کل استاندارد استان کرمان
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کرمان، قاسم بابایی، مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان و هیات همراه با مسلم بسیج، مدیر کل استاندارد استان کرمان در محل اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار ابتدا بابایی، مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری در خصوص فعالیت های سازمان مطالبی را بیان نمودند. ایشان واحد اجرایی را شامل: زیر سازی -
پخش و بهسازی و نوسازی آسفالت - نقلیه - جدول گذاری و ساختمان عنوان کردند و گفتند واحدهای مختلف اجرایی شامل کارخانه آسفالت می‌شود. کارخانجات تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری دارای دو دستگاه کارخانه آسفالت، دو دستگاه مجزای سنگ شکن، تاسیسات ماسه شویی و کوره تولید آهک می باشد. بابایی در خصوص کارخانه تولید قطعات بتنی سازمان عمران شهرداری و مسائل و مشکلات خدمات شهری توضیحاتی ارائه نمود.
پس از آن مدیر کل استاندارد استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص اهمیت استاندارد سازی مطالبی ارائه نمود و نقش و جایگاه مصالح ساختمانی استاندارد و اهمیت آن را در ایمنی و سلامت خانواده تبیین کرد.
وی بیان داشت: شهرداری به عنوان مظهری از دولت بوده و یکی از پر کار ترین سازمان‌های عمومی به شمار می‌آید و نقش و فعالیت شهرداری‌ها در خصوص توسعه پایدار شهری از حجم و دامنه گسترده ای برخوردار می باشد. شهرداری فعالیتی بین رشته ای، چند وجهی و شامل ابعاد اجتماعی، حقوقی، اقتصادی، سیاسی، زیست محیطی، و نظامی است که بایستی ضمن مرور و دریافت نظری و مشاهده آثار و تجارب گذشته از تجارب مثبت کشورهای توسعه یافته در زمینه ارتقاء دانش ملی بهره مند شد.
مسلم بسیج افزود: تعامل انسان‌ها با هم و زندگی در عصر حاضر بویژه با رشد فن آوری، به اندازه‌ای پیچیده شده است که اگر برای همه موارد استاندارد معیّنی تعریف نشود و افراد ملزم به اجرای آن نگردند، زندگی طاقت فرسا می‌شود.
مدیر کل استاندارد استان گفت: بشر در طول عمر خویش با رعایت قوانین و مقررات، نوعی استاندارد را به وجود آورده و در راه رفاه و آسایش خودش به کار گرفته است. از این‌رو، هرچه استاندارد سازی توسعه یابد و تعهد به رعایت استانداردها بیشتر شود، از پیشرفت و تعالی جامعه خبر می‌دهد
.
تعریف استاندارد در همه فعالیت‌های فردی و اجتماعی و التزام به رعایت آنها در جامعه نه تنها موجب افزایش هزینه در مقیاس ملی نمی‌شود، بلکه از بسیاری از هزینه‌ها و ضایعات و مرگ و میرها جلوگیری می‌کند.

تصاویر

نسخه قابل چاپ