social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

پنجشنبه1402/5/19

14:24:5

925

عزم مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برای موفقیت در ارزیابی همترازی

ممیزی داخلی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران که از شنبه ۱۴ مرداد آغاز شده بود، عصر چهارشنبه ۱۸ مرداد پایان یافت.

تیم ممیزی داخلی پس از یک هفته بررسی اسناد، مدارک و سوابق مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، در جلسه اختتامیه ضمن ارائه گزارش ممیزی، به رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به دلیل داشتن پرسنل پر تلاش و سخت کوش تبریک گفتند.
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در نشست اختتامیه ممیزی داخلی با حضور ارزیابان بین المللی نهاد تایید صلاحیت ترکیه با تقدیر از انجام ممیزی دقیق و حرفه ای همراه با  صداقت و اخلاق مداری، اظهار امیدواری کرد: این ممیزی داخلی، شروعی برای گسترش همکاری و فعالیت‌های مشترک بین TURKAK و NACI باشد.
دکتر سید محمود هاشمی در این نشست که معاونان، روسای گروه و کارشناسان تایید صلاحیت آزمایشگاه، نهاد های بازرسی و نهادهای گواهی کننده نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان مرکز، خاطرنشان کرد: یافته های گزارش شده با همت و پشتکار کارکنان مرکز تا زمان ارزیابی همترازی رفع شود.

دکتر هاشمی با اشاره به اهمیت این ممیزی، اظهارداشت: نتیجه این ممیزی به ما کمک خواهد کرد تا ارزیابی همترازی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه را به بهترین نحو پشت سر بگذارنیم.
وی، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم و تنوع فعالیت های مرکز و کمبود شدید منابع انسانی ،موفقیت در ارزیابی جز با روحیه جهادی و کار تیمی، سعه صدر و حضور حداکثری امکان پذیر نیست و با جدیت و دغدغه و همتی که در همکاران سراغ دارم انشاالله شرایط مطلوبی را برای ممیزی فراهم خواهیم کرد .
شایان ذکر است، در صورت موفقیت مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی پیش رو ، نتایج آزمون ، بازرسی و گواهینامه های صادره مرکز در 8 دامنه از جمله آزمایشگاه های آزمون، کالیبراسیون ،پزشکی، برگزار کنندگان آزمون مهارت تخصصی ، نهادهای بازرسی، نهادهای گواهی کننده سیستم مدیریت، اشخاص و محصولات در بیش از 100 کشور دنیا معتبر بوده و این مرکز جزء امضاء کنندگان موافقت نامه ی به رسمیت شناختن چند جانبه قرار خواهد گرفت.

تصاویر

نسخه قابل چاپ