social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

سه‌شنبه1403/2/11

07:13:3

275

بازدید نظارتی و ممیزی مدیر کل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد از اداره کل استاندارد خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خوزستان، بازدید نظارتی و ممیزی از این اداره کل با حضور انگورج، مدیر کل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد و اعضای کارگروه سازمان ملی استاندارد ایران در محل اداره کل و طی 2 روز انجام شد.
در این ممیزی انگورج گفت: موضوع نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری،
 ارزیابی خدمات دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران، نظارت بر عملکرد ادارات کل استاندارد استانی و ارزیابی فرایند صدور، تمدید و همچنین عملکرد آزمایشگاه های همکار در برنامه‌های ممیزی سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.
وی افزود: ممیزی از ادارات استانی در دامنه‌های متفاوتی اجرا می‌گردد و خروجی این ممیزی سبب پیشرفت فرآیندها خواهد شد و عملکرد هر چه بهتر ادارات استانی را در پی خواهد داشت.
در پایان این ممیزی، کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران با بررسی موضوعات در حوزه‌های مختلف، اعم از صنایع غذایی، مکانیک، ساختمانی و ... با کارشناسان استان به بحث و تبادل نظر در راستای تسهیل امور در جهت اجرای قوانین، مواردی را بیان نمودند.

تصاویر

نسخه قابل چاپ