social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1401/8/22

07:09:3

747

دکتر اسلام پناه در بازدید از واحد تولیدی در مشهد، توجه به کیفیت را ضامن بقای تولیدکنندگان دانست

دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه سفر خود به مشهد مقدس از مجتمع صنعتی طلایه، تولیدکننده انشعابات و کنتورهای آب بازدید و مراحل تولید و کیفیت محصولات آن را ارزیابی کرد.
دکتر اسلام پناه در این بازدید به تغییر رویکرد سازمان ملی استاندارد ایران از کنترل کیفیت به سمت تضمین کیفیت به عنوان یکی از برنامه های اصلی در دوران تحولی اشاره کرد و گفت : صنایع کشور برای رونق بازار ملی و ماندگاری در بازارهای بین المللی، باید محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید کنند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه در دوره تحولی برای ادای حقوق اجتماع، ذینفعان و کسب رضایت تلاش خود را مضاعف کرده ایم، افزود: این مهم با کمک همه بازیگران و مداخله گران با سرعت بیشتری محقق می شود.
مجتمع صنعتی دانش بنیان طلایه دارای آزمایشگاه اکرودیته است که 150 ازمون در آن انجام می شود و از این طریق عضو شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی کشور نیز بوده و دارای گواهینامه ISO/IEC17025 از سازمان ملی تایید صلاحیت ایران و آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد ایران است.
این واحد علاوه بر اخذ نخستین نشان ملی استاندارد ایران برای محصول کنتور آب در تلاش است تا گواهینامه CE/MID از موسسه آزمایشگاهی معتبر اروپایی و اخذ گواهینامه ISO 17025-2017 از مرکز تایید صلاحیت ترکیه را بدست آورد.
نسخه قابل چاپ