social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

سه‌شنبه1401/9/1

19:12:1

1040

فرآیند بررسی شایستگی ارزیابان و متخصصان فنی مرکز ملی تایید صلاحیت آغاز شد

نخستین مرحله از فرآیند بررسی شایستگی متقاضیان برای تقویت بانک ارزیابان و متخصصان فنی سال 1401 ، پیش از ظهر امروز با حضور سرارزیابان، متخصصان فنی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار شد.
در راستای تقویت بانک ارزیابان مرکز ملی تایید صلاحیت و استفاده از ظرفیت های استانی در ارزیابی ها تا کنون حدود 200 نفر از همکاران و نخبگان استانی متقاضی همکاری در تیم های ارزیاب در حوزه های آزمایشگاه ها و شرکت های بازرسی هستند که فرآیند بررسی شایستگی های فنی و تخصصی آنها از ابتدای آذر ماه آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری از پذیرفته شدگان نهایی حائز شرایط در گروه های ارزیابی استفاده کنیم.
در نخستین جلسه، مصاحبه کنندگان در رشته شیمی، مواد غذایی، پلیمر و کشاورزی در زیر دامنه های مرتبط با حوزه های آزمایشگاه نهادهای بازرسی و نهادهای گواهی کننده نسبت به مصاحبه با متقاضیان اقدام نمودند.
این مصاحبه ها در سه کارگروه متخصصان فنی ارزیابان و سر ارزیابان، کارگروه اخلاقی و رفتاری دسته بندی شده است که به منظور احراز شایستگی ها در رشته ها و گرایش های دیگر مورد نیاز مرکز ملی تایید صلاحیت به صورت مستمر در طول هفته های آتی برگزار خواهد شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسیم.

 

تصاویر

نسخه قابل چاپ