|
دوشنبه 20 اسفند 1397
نحوه ارسال درخواست پشتيباني در سامانه نظارت چگونه است؟
توجه :
ارسال درخواست پشتيباني بر اساس سه گروه به شرح زير تقسيمبندي شده و با انتخاب يكي از اين سه دسته، مسير بررسي و انجام آن تعيين ميگردد. لذا اعلام ميگردد بر اساس سياست مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات، شركت پشتيبان از پاسخ تلفني به سؤالات، راهنماييها و رفع اشكالات منع شده و تنها راه انتقال موارد، ثبت موضوع از طريق سامانه پشتيبان است.
لازم به ذكر است :
1. براي آشنايي با نحوه استفاده از سامانه، از راهنماي تهيهشده استفاده گردد.
2. مواردي كه بهاشتباه در گروه نامرتبط ارسال گردد، برگشته داده ميشود
فهرست گروهبندي درخواست :
1. شركت پشتيبان
1.1. گزارش خطاي مشاهدهشده در زمان اجراي كار
1.2. عدم انجام فعاليت روتين سامانه (عدم تهيه گزارش، نمايش گواهينامه)
1.3. مغايرت در خروجيهاي متفاوت
2. معاونت نظارت بر اجراي ستاد سازمان
2.1. گزارش اشكالات در اجراي فرآيند كاري منطبق با دستورالعمل يا روش اجرايي (فعاليتهاي مرتبط با business )
2.2. نبود اطلاعاتپايه يا اشكال در آنها (درزمينۀ فرآورده، ويژگي متمايز، فرم آزمون، آزمايشگاههاي همكار و شركتهاي بازرسي)
2.3. رفع مشكلات مرتبط ثبت داده اشتباه (ثبت تاريخ، انتخاب فرآورده و ....)
2.4. ادغام يا تفكيك استانداردها و فرآوردهها
3. مركز فناوري اطلاعات
3.1. گزارش قطعي سامانه (عدم دسترسي به سامانه)
3.2. كندي اجراي درخواستها
3.3. عدم پاسخ گوئي پيمانكار به درخواستهاي مرتبط ارسالي
|