- تاریخ مراجعه: 1402/03/07
جنسیت: مرد سن: ۴۰ تحصیلات: ارشد شغل: آزاد نام استان: مرکزی برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: نظارت بر ایمنی آسانسور شناسه خدمت: 10031457104 دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: ۵۰ نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: متوسط به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی کم دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی زیاد نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: کم دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: زیاد احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی زیاد احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: آقای اسدی همه رو گماشته خودشون میدونن. مشکل فقط ایشان هستند. همه ی مراجعه کنندگان به جرات میگم ک از ایشان ناراضی هستند. لطفا ایشان را تحت نظر داشته باشید و نظرسنجی کنید تا به حرف من برسید. با تشکر..
|