social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

لیست نظرسنجی خدمات سازمان

  • تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
    سن: ۷۲
    تحصیلات: کارشناسی پرستاری
    شغل: بازنشسته
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: کم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: باسلام:اسانسورساختمان امیرVIPبین‌مجیدیه 13و15 اسانسورش بعداز ماه ها خرابی در1402/09/06باشناسه 1002120891بهردلیل تاییدیه گرفته وازانزمان تاکنون مرتبا خراب وهربارچندروز سرویسکار معطل وراه اندازی وباز خراب میشود.اسانسوردارای تکان وتوقف ناگهانی وقفل شدن کابین میشود .آخرین بار قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا خراب وساکنین درکابین محبوس وسرویسکار نیامدوبعدازتعطیلات مراجعه و چندروز ساکنین بدون اسانسوربودند وباز ازپنجسنبه مجددا متوقف وحبس افراد داشتیم وهنوزتاامروز6مرداددرست نشده !ضمنا تعمیرکار چک لیست گواهی تعمیرات نمی‌دهد.ماساکنین این ساختمان‌درسال۱۴۰۲ هم به اداره استاندارد اعلام کردیم اسانسوردرحداستانداردنیست‌والان تامین جانی نداریم واداره استاندارد لازم است با مراجعه وصحبت باساکنین ومدیرساختمان‌ مشکل خرابی های هر هفته وعدم‌تامین جانی ساکنین را حل نمایند.باتسکر:,حسین ذبیحی واحد۶غربی
  • تاریخ مراجعه: چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: جنسیت: زن
    سن: ۳۴
    تحصیلات: کارشناسی
    شغل: مسئول کنترل کیفی
    نام استان: گیلان
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: صدور، تمدید ،‌پروانه های کاربردعلامت استاندارد کالاهای تولید داخل مشمول استاندارد
    شناسه خدمت: 10031457100
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: متوسط
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: متوسط
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: متوسط
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: متوسط
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: متوسط
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: متوسط
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: متوسط
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: متوسط
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1403/05/05
    جنسیت: زن
    سن: 40
    تحصیلات: دیپلم
    شغل: خانه دار
    نام استان: فارس
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: ۰
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی کم
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی کم
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی کم
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی کم
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
12345678910...>>>