- تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
سن: ۵۰ تحصیلات: دیپلم شغل: آزاد نام استان: گیلان نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: کم انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: کم نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: کم امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: کم به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: کم راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: کم دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: کم تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: کم تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: کم میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: کم نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: کم دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: کم ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: کم احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: کم احساس رضایت از خدمت دریافت شده: کم چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
|