social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

لیست نظرسنجی خدمات سازمان

  • تاریخ مراجعه: نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: زیاد
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: جنسیت: زن
    سن: 37
    تحصیلات: دیپلم
    شغل: آزاد
    نام استان: فارس
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: هزار بار
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: زیاد
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
    سن: 61
    تحصیلات: فوق دیپلم
    شغل: بازنشته
    نام استان: تهران
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: نظارت بر ایمنی آسانسور
    شناسه خدمت: 10031457104
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 1
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: متوسط
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: متوسط
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: متوسط
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: کم
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: متوسط
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: متوسط
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: متوسط
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: متوسط
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: متوسط
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: متوسط
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: متوسط
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: متوسط
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: متوسط
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: باسلام و درود خدمت شما اینجانب در خصوص پاسخ نامه دادگستری شهرستان ورامین جهت استاندارد آسانسور مراجعه کردم اما درشهر ورامین شعبه یا دفتری وجود ندارد لذا تقاضا دارم آدرس و شماره تلفن نمایندگی را ارسال نمایید تا بتوانم جواب نامه دادگستری را بگیرم متشکرم
  • تاریخ مراجعه: نام استان: آذربایجان شرقی
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: متوسط
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: متوسط
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: متوسط
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: متوسط
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: متوسط
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: متوسط
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: متوسط
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: متوسط
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: متوسط
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: متوسط
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: متوسط
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: متوسط
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: متوسط
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: متوسط
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: متوسط
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: متوسط
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
    سن: ۵۲
    تحصیلات: دیپلم
    شغل: تراشکار
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: زیاد
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
12345678910...>>>