social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

لیست نظرسنجی خدمات سازمان

  • تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
    سن: ۴۰
    تحصیلات: دکتری
    شغل: مدیر عامل
    نام استان: چهار محال و بختیاری
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: صدور، تمدید ،‌پروانه های کاربردعلامت استاندارد کالاهای تولید داخل مشمول استاندارد
    شناسه خدمت: 10031457100
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
    نام استان: اردبیل
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1401/08/03
    جنسیت: زن
    سن: ۶۷
    تحصیلات: ثیقل
    شغل: خیاط
    نام استان: آذربایجان شرقی
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: به دفعات زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی کم
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی کم
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی کم
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: در مورد کار و مسئولیت مسئول مربوطه اصلا رصایت ندارم
  • تاریخ مراجعه: جنسیت: زن
    سن: 59
    تحصیلات: کارشناسی ارشد
    شغل: بازنشسته
    نام استان: تهران
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: نظارت بر ایمنی آسانسور
    شناسه خدمت: 10031457104
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: متوسط
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: متوسط
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: متوسط
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: متوسط
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: متوسط
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: متوسط
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: زیاد
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
12345678910...>>>