یکشنبه 16 اردیبهشت 1403   23:18:05
1392/1/7 چهارشنبه
Iranian National Standards Organization
اخبار آرشيويبيشتر






1395/8/19 چهارشنبه گزارش برنامه گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران

  گردهمایی مدیران ستادی و استانی که بعد از ظهر روز سه شنبه 18 آبان در سازمان ملی استاندارد ایران در کرج برگزار شد با ارایه گزارش جلسات منطقه ای  نظارت بر اجرای استاندارد ( مدیران کل استاندارد استانهای آذربایجان شرقی ، اصفهان ، مازندران و خراسان ضوی) برگزار شد ، با پاسخگویی معاون نظارت براجرای استاندارد و جمع بندی رییس سازمان به پایان رسید.
به گزارش دفتر روابط عمومی وارتباطات بین الملل : روز دوم این گردهمایی با طرح مشکلات حوزه ارزیابی کیفیت کالا و خدمات استانهای بوشهر ، هرمزگان ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه  ، سیستان و بلوچستان ، خوزستان ، تهران ، گیلان ، قم و ایلام در زمینه واردات و صادرات و استانهای البرز ، فارس ، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد در زمینه خدمات آغاز شد که معاون ارزیابی کیفیت پاسخگوی سئوالات مطرح شده بود.
این گزارش می افزاید ، در ادامه این گردهمایی ، حسن اشرفی ، مدیر ارشد موسسه استاندارد انگلستان ، میهمان ویژه این گردهمایی بود که در خصوص تاثیر استاندارد در اقتصاد کشور انگلستان به سخنرانی پرداخت.

در ادامه معاون پشتیبانی ، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گزارشی از فعالیت های این معاونت ارایه کرد.
براساس این گزارش ، در عصر امروز ، چهارشنبه 19 آبان ، گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران با سخنرانی حسن سرشتی ، سرپرست پژوهشگاه استاندارد آغاز می شود و با طرح مشکلات مرتبط با دفتر تدوین استاندارد استانهای قزوین ، اردبیل ، همدان ، لرستان ، گلستان ، خراسان شمالی ، زنجان ، سمنان ، کردستان ، یزد ، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی و پاسخگویی مدیرکل دفتر تدوین استاندارد ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، عصر روز چهارشنبه و در پایان گردهمایی دوروزه گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران جمع بندی این گردهمایی توسط رییس سازمان ملی استاندارد ایران صورت می گیرد.

 

نسخه قابل چاپ