یکشنبه 16 اردیبهشت 1403   16:42:45
1392/1/7 چهارشنبه
Iranian National Standards Organization
اخبار آرشيويبيشتر







1395/7/7 چهارشنبه مراسم یادبود هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد میراحمد سادات برگزار شد
به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل : هجدهمین مراسم درگذشت زنده یاد میراحمد سادات ، صبح امروز ، چهارشنبه 7 مهر با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان اسبق و فعلی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.
نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با اشاره شیوه زندگی مرحوم سادات گفت: زندگی برخی افراد از جمله میر احمد سادات به گونه ای است که خاطر آنها هیچگاه از ذهن و یادها نخواهند رفت.
وی  با بیان اینکه زنده یاد سادات در راه اعتلای نظام و کشور و ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران از هیچ کوششی دریغ نمی کرد ، افزود : نوشتن قانون موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در زمان حیات آن مرحوم نقطه عطفی در روند روبه رشد سازمان بوده است.
پیروزبخت تاکید کرد :  به دنبال تلاش آن مرحوم قانون سازمان ملی استاندارد ایران باید متناسب با تغییرات روز دنیا درصدد ارتقای جایگاه سازمان هستیم تا به سمت توسعه همه جانبه همتراز با توسعه کشور و جوامع پیشرفته باشیم.
احمد دوست حسینی ، رییس اسبق سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم یادبود میراحمد سادات ، برگزاری این جلسات را نوعی آموختن دانست .
وی با اشاره به خصوصیات رفتاری زنده یاد سادات گفت : حسن خلق ، حسن معاشرت ، تلاش و کوشش و ... را از خصوصیات بارز آن مرحوم برشمرد .
در ادامه هاشمی طبا، عضو بنیاد میراحمد سادات ، خدمت به جامعه ، حفظ و حراست از کشور را وظیفه تک تک مسئولان دانست و تصریح کرد : میراحمد سادات در طول حیات خود از هیچ کوششی برای صیانت از جامعه و توسعه استاندارد دریغ نکرد.
گفتنی است : شرکت کنندگان در مراسم با حضور بر مزار میراحمد سادات و قرائت فاتحه ، یاد و خاطره آن مرحوم را زنده نگه داشتند.
 

 
نسخه قابل چاپ