یکشنبه 16 اردیبهشت 1403   14:20:45
1392/1/7 چهارشنبه
Iranian National Standards Organization
اخبار آرشيويبيشتر



1395/6/17 چهارشنبه افزایش سطح کیفی تولیدات صادراتی از اهداف اقتصاد مقاومتی است هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل، باحضور در نمایندگی استاندارد شهرستان بیله سوار، با صادرکنندگان و واردکنندگان این شهرستان دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد اردبیل،
در این دیدار که با حضور فرهاد صفری ، سرپرست اتاق بازرگانی بیله سوار صورت گرفت، علایی با اشاره به اهمیت صادرات گفت: با دقت در کیفیت کالا های تولیدی و تلاش بر حفظ کیفیت تولیدات و استاندارد سازی محصولات می توانیم در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ، موثر باشیم.
وی افزود : افزایش سطح کیفی تولیدات صادراتی، حضور در بازارهای منطقه ای و بین المللی را در پی دارد که از اهداف اقتصاد مقاومتی است .
 فرهاد صفری، سرپرست اتاق بازرگانی بیله سوار  با اشاره به اینکه 2 شهرستان همجوار نیز تحت پوشش نمایندگی استاندارد هستند، تصریح کرد: هم مرز بودن با کشور آذربایجان حجم وسیعی از مبادلات کالا را در این شهرستان ها به دنبال دارد و در راستای تسریع در روند صادرات و واردات خواستار تبدیل نمایندگی استاندارد این شهرستان به اداره هستیم.
صفری ضمن تقدیر از همکاری و تعامل بین اتاق بازرگانی و اداره استاندارد، تسهیل در روند ترخیص کالاهای صادراتی  را خواستار شد.

 
نسخه قابل چاپ