رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در سفر به شیراز با استاندار فارس دیدار و درخصوص مسائل و موضوعات مختلف حوزه استاندارد در این استان گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان ملی استاندارد ایران، فرزانه انصاری امروز در سفر به شیراز با حسینعلی امیری استاندار فارس دیدار و درخصوص مهمترین مسائل و نیازهای استان درحوزه استاندارد بحث وتبادل نظر کرد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران دراین دیدار بر لزوم حمایت مدیران ارشد استان از فعالیت های حوزه استاندارد تاکید کرد و خواستار توجه ویژه به پیشکسوتان این عرصه شد.
همچنین دراین دیدار استاندار فارس اهمیت ونقش استاندارد را درافزایش کیفیت تولیدات وخدمات مهم وتعیین کنتده دانست.