social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

ریاست سازمان

بيشتر

دوشنبه1401/9/14

10:49:4

2017

سفر استانی رییس سازمان ملی استاندارد ایران به استان مرکزی + فیلم

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، در سفر ۲ روزه خود به استان مرکزی، در آستانه ی ورود خود به شهر اراک، در گلزار شهدای روستای مالک آباد حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
دکتر مهدی اسلام پناه، عصر شنبه پس ازبرگزاری مراسم استقبال در پاویون استانداری با حضور مقامات ارشد استانی، به همراه استاندار استان مرکزی دکتر مخلص الائمه، با نماینده مقام معظم رهبری، فرمانده سپاه روح الله و همچنین دیگر مقامات استان دیدار کرد.
ملاقات با خانواده شهید قدبیگی و شهید رضایی مصلح آبادی همچنین حضور در صدا و سیمای استان مرکزی و شرکت در برنامه رو در رو شبکه آفتاب از جمله برنامه‌های وی در روز نخست سفر به استان مرکزی بود.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در دومین روز حضور خود در استان مرکزی با کارکنان این اداره کل دیدار کرد و سپس از واحدهای تولیدی شاخص استان همچون شرکت هپکو، کمبابن سازی و شرکت صنایع شیر پگاه اراک بازدید کرد.
در جریان این سفر، نشست قرارگاه فرماندهی دانش بنیان در دانشگاه اراک، جلسه با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همچنین نشست شورای استاندارد استان در استانداری برگزار شد.
 همچنین برگزاری نشست خبری با رسانه های استان، پایان بخش برنامه های سفر رییس سازمان ملی استاندارد ایران به اراک بود.
اکنون استان مرکزی به انتظار می‌نشیند تا تحولات و نتایج مثبت از دستاوردهای سفر دو روزه مهدی اسلام پناه را شاهد باشد.

نسخه قابل چاپ