social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

دوشنبه1401/7/4

17:13:3

1170

دکتر اسلام پناه در گردهمایی هفته دفاع مقدس از مجاهدت های فراجا در مقابله با آشوبگران قدردانی کرد

دکتر مهدی اسلام پناه در گردهمایی هفته دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز با حضور مقامات نظامی کشور در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد از تلاش نیروهای فراجا  در مقابله با آشوبگران قدردانی کرد و گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته در اعتراض به جریانات اخیر، برخاسته از روح وحدت و ایمان بود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با ادای احترام به شهیدان حادثه اخیر برای مجروهان حوادث اخیر آرزوی سلامتی کرد و نیز  فعالیت های این سازمان را مقدم در جبهه خدمت به توسعه اقتصاد ملی دانست و خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ استاندارد در سراسر کشور همواره در خدمت ملت و برنامه های اقتصادی دولت است.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) اغتشاشات سازماندهی شده اخیر توسط دشمنان قسم خورده این نظام و هدایت آن توسط رسانه های معاند را شکست خورده دانست و گفت: با داشتن بینش و بصیرت است که تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

وی یادآور شد: بی بصیرتی عامل بسیاری از مشکلات در جامعه است و باید روز به روز این هدف و موضوع مهم در کشور و جامعه اسلامی بین مردم و مسئولان تقویت شود.

در این گردهمایی که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید صفاریان برگزار شد سردار رونده از فرمانده هان و جانبازان سپاه قدس و جنگ تحمیلی به ترسیم ابعاد مختلف جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سعی کرد با انحراف، تضعیف، فتنه انگیزی، تجزیه طلبی اقوام، کودتا و در نهایت جنگ تحمیلی حیثیت از دست رفته خود را در مقابل این پیروزی احیا کند غافل از آنکه ملت ایران اسلامی حب اهل بیت را در دل خود داشته و ریشه در فرهنگ عاشورایی دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سردار سلیمانی در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن دفاع از مرزهای کشور، بصیرت را یکی از جلوه های معنوی آن شهید بزرگوار دانست و اظهار داشت: شهید سلیمانی در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی، مدیریتی جامع الاطراف بود و توانست در کنار رهنمودهای مقام عظمای ولایت قدم های بزرگی را برای صیانت از کشور بردارد.

در ادامه سردار خلخالی، مشاور عالی هوا فضا و فرمانده اسبق پدافند هوایی فرماندهی سپاه با تحلیل کمی ابعاد جنگ تحمیلی گفت: جوانان و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی در مدت 2 هزار و 900 روز از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم با انجام 124 عملیات گسترده و 75 عملیات محدود صیانت کردند.

وی با اشاره به شرایط تحریم و امکانات محدود تصریح کرد: نیروهای با اخلاص با فرماندهی بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی که سرشار از هوش و درایت در ابعاد مختلف نظامی بود توانستند 1200 کیلومتر مرز اشغال شده کشور را آزاد سازند و در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق طلبانه معادلات جهانی معمول را بر هم زنند.

این حادثه عظیم بی شک در یاد ملت بزرگ ایران خواهد ماند و غرور و سرافزاری و حماسه  آفرینی را در نسل های بعد بر جای خواهد گذاشت.

در این جلسه دکتر حدادی نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ خان بابایی فرمانده بسیج ادارات استان البرز و دکتر نجف نیا، معاون دادگستری در کنار معاونان، مدیران، کارکنان و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد ایران حضور داشتند.

نسخه قابل چاپ