بنر_سازمان_ملی_استاندارد
  • شورای عالی استاندارد
    • معرفی شورا
    • وظایف و اختیارات
    • معرفی اعضا
    • اعضای حقیقی شورا
    • جلسات برگزار شده
    • کمیسیون تخصصی
    • مصوبات کمیسیون
    • اعضای کمیسیون
  • بانک‌های اطلاعاتی‌ سازمان
    • استانداردهای ملی
      • فهرست محصولات برای دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری
      • فهرست استانداردهای ملی
      • فهرست استانداردهای ملی اجباری
      • جستجوي استانداردهای ملی ایران
      • فهرست الویت‌های تدوین استاندارد ملی
      • استعلام کد ده رقمی کالای دارای نشان استاندارد ملی ایران، پروانه حلال و کد شناسائی مصنوعات طلا
      • جستجوگر منابع و موضوعات پیشنهادی تدوین استانداردهای ملی
      • پیش‌نویس استاندارد ملی
      • پیشنهادات کمیته برنامه‌ریزی
    • شرکت های بازرسی
      • شرکت‌های بازرسی کالاهای صادراتی و وارداتی
      • فهرست شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده
        • جستجو بر اساس نام و نشانی شرکت
        • جستجو بر اساس دامنه شمول
      • فهرست شركتهاي بازرسي تائيد صلاحيت شده در زمينه معاينه فني موتورخانه ها
      • فهرست شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده در زمینه تایید نوع خودرو
      • فهرست شرکت های بازرسی فنی انرژی تایید صلاحیت شده
    • مراکز آزمون مهارت
    • تفاهم نامه‌ها
    • فهرست تعرفه‌های خدمات سازمان
    • فهرست واحدهای تولیدی تحت پوشش
    • فهرست وسایل نقلیه تولید داخل دارای تاییدیه
    • امور تدوین استاندارد ملی
      • تقویم اجلاسیه‌های کمیته ملی
      • فهرست اسامی ویراستاران
      • اشخاص حقوقی تایید شده برای تهیه پیش نویس استانداردهای ملی ایران
      • طبقه‌بندی استانداردها بر اساس کمیته ملی
      • فهرست کمیته‌های ملی
    • کارشناسان رسمی استاندارد
      • بانک جامع اطلاعات کارشناسان رسمی استاندارد (اشخاص حقیقی)
    • آزمایشگاه‌های همکار
      • گواهینامه آزمایشگاه‌های کالیبراسیون تأیید شده بر اساس استاندارد 17025
      • گواهینامه آزمایشگاه‌های آزمون تأیید شده بر اساس استاندارد 17025
      • گواهینامه آزمایشگاه‌های تأییدشده براساس روش اجرایی 208/111/ر
      • جدول هزینه‌های خدمات تایید صلاحیت آزمایشگاه
    • سازمان‌های گواهی کننده
      • نهادهای گواهی کننده سیستم مدیریت تایید صلاحیت شده براساس استاندارد ISO/IEC17021
        • در زمینه صدور گواهینامه استاندارد ISO9001
        • در زمینه صدور گواهینامه استاندارد ISO3834
        • در زمینه صدور گواهینامه استاندارد ISO14001
        • در زمینه صدور گواهینامه استاندارد ISO22000
        • در زمینه صدور گواهینامه استاندارد ISO45001
        • در زمینه صدور گواهینامه استاندارد ISO50001
        • - نهادهای گواهی كننده محصول تاييد صلاحيت شده براساس استاندارد ISO/IEC17065
      • جدول تعرفه‌های خدمات ارزیابی تایید صلاحیت مرکز ملی تایید صلاحیت ایران
    • صادرات و واردات
      • اعلانات و ابلاغیه ها
      • نهادهای تایید صلاحیت شده در حوزه صادرات و واردات
      • قوانین و آیین نامه های مرتبط با کالاهای صادراتی و وارداتی
      • فرآیند اخذ گواهینامه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی
      • کالاهای مشمول نظارت سازمان ملی استاندارد ایران
      • فرایندهای اخذ گواهینامه از سوی دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی
      • سایر اطلاعات مورد نیاز
      • دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی
    • واحدهای دارای گواهینامه سیستم مدیریت
    • دستورالعمل و آیین نامه‌ها
    • معیارهای مصرف انرژی و محیط زیست
      • تجهیزات انرژی بر
        • فهرست استانداردهای تجهیزات انرژی‌بر (حاوی دستورالعمل برچسب انرژی)
        • رتبه انرژی تجهیزات انرژی‌بر مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد
      • تجهیزات آب بر
        • فهرست استانداردهای ملی تعیین معیار مصرف آب در تجهیزات آب بر​
      • فرآیندها و سامانه‌های انرژی بر
        • فهرست استاندارد های معیار مصرف انرژی فرایندهای صنعتی
        • فهرست شرکت های بازرسی فنی انرژی تایید صلاحیت شده
        • فهرست تعرفه های مصوب بازرسی معیار مصرف انرژی در فرآیندها و سامانه های انرژی بر
        • روش اجرایی بازرسی فنی انرژی و صدور گواهی نامه انطباق معیار مصزف انرژی به شماره مدرک 260/133/ر به همراه فرمهای مربوطه
      • موتورخانه
        • فهرست شركت‌هاي بازرسی تائيد صلاحيت شده در زمينه معاينه فنی موتورخانه‌ها
        • فهرست تعرفه های مصوب معاینه فنی موتورخانه ، دیگ بخار ، LPG
        • فهرست تعرفه بازرسی جایگاههای عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده (CNG)
        • شرح خدمات لازم الاجرا در زمان معاینه فنی موتورخانه ها
      • محیط زیست
        • ماده 19 آئین نامه موضوع ماده 2 قانون هوای پاک - فهرست تجهیزات مورد تایید پایش آلاینده های هوا - به روزرسانی 27-6-1400
          • فهرست آنالایزرهای مورد تایید سنجش O3 هوای محیط
          • فهرست آنالایزرهای مورد تایید سنجش NO2 هوای محیط
          • فهرست تجهیزات مورد تایید سنجش ذرات در محدوده اندازه گیری PM10 , PM2.5
          • فهرست آنالایزرهای مورد تایید سنجش BTEX هوای محیط
          • فهرست آنالایزرهای مورد تایید سنجش SO2 هوای محیط
          • فهرست آنالایزرهای مورد تایید سنجش CO هوای محیط
        • قانون هوای پاک-تکالیف سازمان ملی استاندارد ایران
          • شرح اقدامات مواد قانونی مصرح در قانون هوای پاک توسط سازمان ملی استاندارد ایران
        • عملکرد و اقدامات انجام شده سازمان در خصوص مدیریت پسماند
          • اقدامات انجام شده سازمان ملی استاندارد ایران
          • عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران
        • قانون حفاظت از خاک
          • شرح اقدامات مواد قانونی مصرح در قانون حفاظت از خاک
  • خدمات بر اساس حوزه فعالیت
    • تایید صلاحیت اشخاص حقیقی و حقوقی
      • سامانه جامع تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، نهادهای بازرسی و نهادهای گواهی کننده
        • تائيد صلاحيت شركتهاي گواهي دهنده استاندارد
        • تائيد صلاحيت شركتهاي آموزشي همكار در حوزه استاندارد
        • تائيد صلاحيت كارشناسان استاندارد
        • تائيد صلاحيت مديران كنترل كيفيت در واحدهاي توليدي
        • تاييد صلاحيت شركتهاي ارائه كننده سيستمهاي مديريت زيست محيطي
        • تاييد صلاحيت شركتهاي ارائه كننده سيستمهاي مديريت انرژي
    • تدوین و ترویج (تدوین استاندارد ملی، مطالعات تطبیقی و مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی . آموزش و ترویج )
      • سامانه جامع تدوین استاندارد ملی (سمایار)
      • پورتال تدوین استاندارد ملی
      • پورتال حکمرانی خوب سازمانی، سلامت اقتصادی و مقابله با فساد
      • آرشیو الکترونیکی استاندارد سازی
      • پورتال دفتر مطالعات تطبیقی و مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی
      • پورتال آموزش و ترویج
      • برنامه راهبردی استاندارد سازی کشور
    • ارزیابی انطباق خدمات، کالاهای داخلی، صادراتی و وارداتی
      • سامانه یکپارچه نظارت بر اجرای استاندارد
        • صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهای تولیدی و خدماتی
        • درخواست ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت کد رهگیری
        • درخواست معاینه فنی سامانه احتراقی
        • درخواست صدور پروانه کاربرد نشان حلال
        • درخواست صدور پروانه تایید نوع خودرو و نیروی محرکه
        • ورود مستقیم به سیستم خود اظهاری (صدور گواهينامه هاي اظهاريه انطباق با استاندارد)
        • نظارت بر كيفيت خدمات واحدهاي انرژي
        • نظارت بر كيفيت خدمات سردخانه
        • سامانه انرژی و سامانه احتراقی
      • سامانه نظارت بر عملکرد ترمینال عرضه CNG
      • سامانه نظارت بر ایمنی و عملکرد آسانسور
      • سيستم نظارت بر استاندارد تجهيرات تفريحي
      • صدور کد رهگیری برای مشتقات و فرآورده های نفتی صادراتی
      • سامانه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی
    • اندازه‌شناسی اوزان و مقیاس‌ها (نظارت بر عملکرد اوزان سنگین، سبک، جایگاه سوخت مایع و گاز طبیعی)
      • سامانه اندازه شناسی قانونی (نظارت بر عملکرد اوزان سنگین، سبک، جایگاه سوخت مایع و گاز طبیعی)
      • نظارت بر عملكرد وسايل توزين سنگين ( باسكول همكف جاده اي )
      • علامت گذاري وسايل توزين و سنجش
      • ارائه گواهي اندازه شناسي نازل هاي جايگاه هاي عرضه سوخت مايع
      • نظارت بر ساير وسايل توزين و سنجش ( سبك )
      • صدور گواهينامه كاليبراسيون
      • نظارت بر تصويب نمونه نوعي باسكول
      • زیرپورتال اندازه شناسی،اوزان و مقیاسها
  • خدمات بر اساس مخاطبان
    • آزمایشگاه همکار
      • سامانه جامع تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، نهادهای بازرسی و نهادهای گواهی کننده
    • شرکتهای بازرسی فنی
      • سامانه جامع تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، نهادهای بازرسی و نهادهای گواهی کننده
      • سامانه نظارت بر عملکرد ترمینال عرضه CNG
      • سامانه نظارت بر ایمنی و عملکرد آسانسور
      • سيستم نظارت بر استاندارد تجهيرات تفريحي
      • سامانه اندازه شناسی قانونی (نظارت بر عملکرد اوزان سنگین، سبک، جایگاه سوخت مایع و گاز طبیعی)
    • شرکت های بازرسی کالا
    • دبیران تدوین استاندارد و ویراستاران
      • سامانه جامع تدوین استاندارد ملی
      • سامانه مشارکت در تدوین استاندارد بین المللی
    • کارشناسان رسمی استاندارد
      • بانک جامع اطلاعات کارشناسان رسمی استاندارد (اشخاص حقیقی)
    • اشخاص حقوقی
      • سامانه جامع تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، نهادهای بازرسی و نهادهای گواهی کننده
      • سامانه جامع تدوین استاندارد ملی
      • سامانه مشارکت در تدوین استاندارد بین المللی
    • تولید کنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات
      • سامانه یکپارچه نظارت بر اجرای استاندارد
        • صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهای تولیدی و خدماتی
        • درخواست ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت کد رهگیری
        • درخواست معاینه فنی سامانه احتراقی
        • درخواست صدور پروانه کاربرد نشان حلال
        • درخواست صدور پروانه تایید نوع خودرو و نیروی محرکه
        • ورود مستقیم به سیستم خود اظهاری (صدور گواهينامه هاي اظهاريه انطباق با استاندارد)
        • نظارت بر كيفيت خدمات واحدهاي انرژي
        • نظارت بر كيفيت خدمات سردخانه
      • سامانه جامع تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، نهادهای بازرسی و نهادهای گواهی کننده
    • واردکنندگان و صادرکنندگان کالا
      • سامانه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی
        • صدور گواهی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی مشمول استاندارد اجباری
        • تعیین ماهیت فراورده‌ها و مشتقات نفتی صادراتی
        • ثبت و صدور گواهی بازرسی مبداء و مقصد کالا توسط شرکت‌های بازرسی
        • ثبت اطلاعات نتایج آزمون نمونه‌های کالاهای صادراتی و وارداتی توسط آزمایشگاه‌ها آکردیته
        • ثبت اطلاعات نمونه برداری و بازرسی محموله‌های تجارت خارجی توسط شرکت‌های بازرسی
        • پرداخت کارمزد الکترونیکی خدمات ارزیابی انطباق محموله‌های تجارت خارجی
        • دریافت درخواست و اعلام نتایج ارزیابی به دستگاه‌های متولی در امر تجارت خارجی بصورت برخط
      • صدور کد رهگیری برای مشتقات و فرآورده های نفتی صادراتی
      • اعلانات و ابلاغیه ها
      • نهادهای تایید صلاحیت شده در حوزه صادرات و واردات
      • قوانین و آئین نامه های مرتبط با کالاهای صادراتی و وارداتی
      • فرآیند اخذ گواهینامه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی
      • کالاهای مشمول نظارت سازمان ملی استاندارد ایران
      • فرآیندهای اخذ گواهینامه از سوی دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی
      • سایر اطلاعات مورد نیاز
      • دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی
    • مراکز آزمون مهارت
      • سامانه جامع تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، نهادهای بازرسی و نهادهای گواهی کننده
    • مخاطبین درون سازمانی
      • دریافت فیش حقوقی
      • اتوماسیون اداری
      • ارزیابی عملکرد کارکنان
      • سامانه آموزش کارکنان
      • ارزیابی عملکرد سازمان
      • پست الکترونیکی
    • شرکت های تولید کننده ، تعمیرکاران و نصابان آسانسور
      • سامانه نظارت بر ایمنی و عملکرد آسانسور
    • جایگاه داران عرضه سوخت مایع و گاز
      • سامانه نظارت بر عملکرد ترمینال عرضه CNG
    • دارندگان وسایل توزین سبک و سنگین
      • سامانه اندازه شناسی قانونی (نظارت بر عملکرد اوزان سنگین، سبک، جایگاه سوخت مایع و گاز طبیعی)
    • عموم مردم
      • ثبت‌نام امریه سازمان ملی استاندارد
      • سامانه نظارت بر ایمنی و عملکرد آسانسور
      • سيستم نظارت بر استاندارد تجهيرات تفريحي
      • سنجش شاخص کیفیت کالا از منظرمصرف کنندگان ایرانی
      • خلاصه طرح نرخ کیفیت سال 1402
کد تصویری زیر را وارد نمایید

search
  • جستجو کنید
  • EN
  • صفحه اصلی
  • میز خدمت
  • ادارات کل استانی
  • سامانه شفافیت
  • سامانه مردم دار
  • مناقصه و مزایده‌ها
  • سوالات متداول
  • درباره سازمان
    • معرفی سازمان
    • وظایف و ماموریت ها
    • سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی و مدیریت کشور
    • ارکان سازمان
    • چارت سازمانی سازمان
    • معرفی مدیران
    • دستورالعمل ها
    • گزارش های سالانه
    • مصوبات شورای عالی استاندارد
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • ارتباط با مرکز حراست
    • ارتباط مستقیم با معاونین و مدیران
    • سامانه گزارشگران فساد سازمان
    • پیشخوان ارباب رجوع (ثبت و پیگیری مکاتبات)
  • جایزه ملی کیفیت ایران
social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
اخبار و مقالات بین المللی

اخبار و مقالات بین المللی

بيشتر

چهارشنبه1404/3/7

08:40:2

294

به دنیای پزشکی از راه دور خوش آمدید (بخش اول)

راحتی مراجعه به پزشک از طریق گوشی هوشمند یا رایانه را تصور کنید. یا این که به‌عنوان یک ارائه دهنده خدمات درمانی قادر باشید به بیماران خود صرف نظر از مکان، مشاوره و مراقبت ارائه دهید. به دنیای شگفت‌انگیز پزشکی از راه دور خوش آمدید- یک رویکرد دیجیتال برای خدمات درمانی که سرعت و دسترسی به فناوری را با شخصی‌سازی و تخصص پزشکی ترکیب می‌کند.
پزشکی از راه دور به شما امکان می‌دهد که در آسایش و حریم خانه خودتان با پزشک خود تماس تصویری زنده داشته باشید. برای میلیون‌ها نفر، پزشکی از راه دور این پتانسیل را دارد که به طور قابل توجهی پیامدهای سلامتی را افزایش دهد، به ویژه در مناطق روستایی یا محروم که ارائه دهندگان خدمات درمانی اندک هستند.
پزشکی از راه دور چندین دهه است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده است. با فراگیرتر شدن آن، فشار بر روی خدمات‌دهندگان درمانی کاهش پیدا می‌کند. اگرچه این روش جای ملاقات‌های حضوری را نمی‌گیرد، اما می‌تواند مکمل مهمی برای مراقبت از بیمار باشد. این مقاله نگاهی به چرایی برد- برد بودن پزشکی از راه دور هم برای بیماران و هم ارائه‌دهندگان خدمات درمانی دارد.
پزشکی از راه دور چیست؟
بیمار 80 ساله‌ای را تصور کنید که در حال مشاوره ویدیویی با پزشک در مورد علائم، تشخیص و حتی دریافت نسخه از اتاق نشیمن راحت خود است. این مدل نوآورانه خدمات درمانی موانع سنتی مانند مسافت، زمان و موقعیت مکانی را از بین برده و دریافت مراقبت‌های لازم را برای افراد در زمان نیاز آسان‌تر از همیشه می‌سازد.
به طور خلاصه، پزشکی از راه دور، مراقبت‌های بهداشتی یا خدمات پزشکی ارائه شده از راه دور با استفاده از فناوری‌های مخابراتی است و این پتانسیل را دارد که روش ارائه و کاربرد خدمات درمانی را تغییر دهد. سه شاخه اصلی در پزشکی از راه دور وجود دارد که هر کدام اهداف مختلفی را دنبال کرده و از فناوری‌های متفاوتی استفاده می‌کنند:
  • پزشکی تعاملی: پزشکی از راه دور تعاملی ارتباط زنده و دو طرفه بین بیماران و ارائه دهندگان خدمات درمانی را از طریق کنفرانس ویدیویی یا تلفنی امکان پذیر می‌کند.
  • ذخیره و ارسال: ذخیره و ارسال از راه دور شامل انتقال داده‌های پزشکی بیمار، مانند تصاویر و سوابق، از یک خدمات‌رسان درمانی به دیگری برای ارزیابی و تشخیص در زمان آتی است. معمولاً در تخصص‌هایی مانند پوست و رادیولوژی برای مشاوره از راه دور و توصیه گرفتن از متخصصان دیگر استفاده می‌شود.
  • نظارت از راه دور: در نظارت از راه دور از فناوری‌های سلامتی دیجیتال برای جمع‌آوری و انتقال داده‌های بیماران به ارائه دهندگان خدمات درمانی برای مدیریت و پایش مداوم استفاده می‌شود.
از مشاوره تلفنی ساده گرفته تا سیستم‌های پیشرفته نظارت از راه دور، پزشکی از راه دور متناسب با طیف متنوعی از شرایط و نیازهای بیمار طراحی شده است.
پزشکی از راه دور چه تفاوتی با سلامت و مراقبت از راه دور دارد؟
این سه اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما در معنا کمی متفاوت هستند.
  • پزشکی از راه دور به استفاده عمومی از فناوری برای ارائه خدمات درمانی از راه دور اشاره دارد. این روش با استفاده از مشاوره‌های مجازی، نظارت از راه دور و ابزارهای ارتباط دیجیتال، به بیماران اجازه می‌دهد بدون حضور فیزیکی با متخصصان خدمات درمانی مشورت کنند و دسترسی و راحتی را افزایش می‌دهد.
  • سلامت از راه دور مفهوم گسترده‌تری است که نه تنها خدمات بالینی مشابه خدمات ارائه شده در پزشکی از راه دور را در بر می‌گیرد، بلکه خدمات غیر بالینی مانند جلسات اداری، آموزش مداوم پزشکی و طرح‌های بهداشت عمومی که از راه دور و از طریق فناوری ارتباطات از راه دور انجام می‌شود را نیز در بر می‌گیرد.
  • مراقبت از راه دور به طور خاص بر نظارت و مدیریت سلامت و ایمنی بیماران از خانه‌هایشان با استفاده از فناوری‌هایی مانند حسگرها و آلارم‌ها تمرکز دارد و هدف آن حمایت از زندگی مستقل و ارائه کمک به موقع به افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن یا ناتوانی است.

پزشکی از راه دور چگونه کار می‌کند؟
بیماران معمولاً از طریق پلتفرم‌های مبتنی بر وب یا برنامه‌های تلفن همراه، قرار ملاقات‌ها را برنامه‌ریزی و از طریق کنفرانس ویدیویی، تماس‌های صوتی یا پیام‌رسان با ارائه‌دهندگان خمات درمانی ارتباط برقرار می‌کنند. در طول مشاوره مجازی، بیماران علائم و سابقه پزشکی خود را توصیف و پزشکان ارزیابی‌ها را انجام و توصیه‌های پزشکی را ارائه می‌کنند. برخی از پلتفرم‌ها به بیماران اجازه می‌دهند تا سوابق پزشکی خود را برای دسترسی آسان مرکز خدمات درمانی به این سوابق بارگذاری کنند.
پلتفرم‌های پزشکی از راه دور برای اطمینان از کارایی و عملکرد هم برای بیماران و هم برای ارائه‌دهندگان خدمات درمانی به فناوری‌های مختلفی متکی هستند از جمله ارتباطات بی‌سیم، ویدئو کنفرانس، رسانه‌های پخش زنده، فناوری‌های تلفن همراه، راه‌حل‌های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی.
خدمات همچنین ممکن است شامل نظارت از راه دور از طریق دستگاه‌های پزشکی پوشیدنی یا کیت‌های خانگی برای ردیابی علائم حیاتی و معیارهای سلامتی بیماران باشد. ارائه دهندگان خدمات درمانی می‌توانند بر اساس نیازهای بیمار دارو تجویز کرده، بیماران را به متخصص ارجاع داده و در صورت لزوم قرار ملاقات‌های بعدی را برنامه‌ریزی کنند.

(ادامه مقاله در بخش دوم)
آرشیو اخبار
چاپ خبر
  • اشتراک گذاری در سروش
  • اشتراک گذاری در ایتا
  • اشتراک گذاری در توئیتر
  • اشتراک گذاری در تلگرام
  • اشتراک گذاری در واتس اپ
دانلود عکس
نسخه قابل چاپ
  • تعداد بازديد اين صفحه19492327
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز11447
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت65088737
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت در امروز40176

پیوندها

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
پایگاه اطلاع رسانی دولت
درگاه ملی قوه قضائیه
مجلس شورای اسلامی
درگاه ملی مجوزهای کشور
سامانه قوانین کسب و کار (وزارت اقتصاد و دارایی)

پیوندهای بین المللی

ISO
IEC
OIML
SMIIC
CODEX
IAF

پایگاه های زیرمجموعه

پژوهشگاه استاندارد
ادارات کل استانی
دبیرخانه سلامت
پژوهش های صورت گرفته در سازمان
جزوه آموزشی قوانین و مقررات سلامت اداری و مقابله با فساد
ترویج فرهنگ استاندارد

تماس ها

تهران، ضلع جنوبی میدان ونک کرج، میدان استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران

021-88879461-5026-32806031-5

Standard@inso.gov.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.

نوع فونت

تاهوما پیش فرض
ب + ب ب -

تغییر رنگ فونت

قرمز پیش فرض آبی

فاصله بین خطوط و کلمات

+ پیش فرض -

اندازه نمایش صفحه

بزرگتر پیش فرض کوچکتر

میزان روشنایی صفحه

بیشتر پیش فرض کمتر

رنگ پس زمینه

تیره روشن

عملکرد

صفحه خوان
پیوند برجسته
پنهان سازی تصاویر
مکان نما
ماسک مطالعه
راهنمای خواندن

انتخاب کنتراست

کنتراست تیره کنتراست روشن
رنگ زدایی رنگهای معکوس
بازگشت به حالت پیش فرض
جهت خروج از این حالت دکمه Esc (Escape - دکمه بالا سمت چپ صفحه کیبورد) را فشار دهید
پنجشنبه 15 آبان 1404 15:46:28
آی پی کاربر:
مرورگر کاربر:
کشور کاربر:
کاربران آنلاین:
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
اجرا با : پورتال سازمانی سیگما Guest (insoguest)