social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

چهارشنبه1401/11/12

11:05:1

161

دیدار مدیر کل استاندارد با مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس؛ دکتر رزمجو مدیر کل استاندارد استان باتفاق معاونان این اداره کل با حضور در صدا و سیمای مرکز فارس ضمن دیدار و گفتگو با دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس به ارائه گزارشی از فعالیت و تلاش های همکاران این اداره کل پرداخته و از تعامل و همکاری صدا و سیمای مرکز فارس با این اداره کل تقدیر و قدردانی بعمل آورد.
در این دیدار رزمجو مدیر کل استاندارد فارس، استاندارد را وکیل و مدعی العموم مردم دانست و افزود: همکاری و تعامل فی مابین اداره کل استاندارد فارس و صدا وسیمای مرکز فارس باعث معرفی بیشتر استاندارد به مردم و هم استانی های عزیز در راستای اشراف به حق و حقوق شهروندی خود دانسته و از تلاش ها  و زحمات مجموعه صدا و سيما در انعكاس اخبار و پيام هاي این اداره كل به شهروندان ، تقدير و تشكر كرده و خاطر نشان كرد : اين اداره كل آمادگي دارد ميزبان برنامه سازان و تهيه كنندگان صدا و سيما بوده تا آنها با خدمات و فرايند هاي اداره كل آشنا شده و در نهايت شاهد نهادينه و گسترش فرهنگ استاندارد ، در استان باشيم.
رزمجو تبليغ و ترويج مناسب را عامل توسعه فرهنگ و شناخت عموم جامعه از استاندارد و استاندارد سازی برشمرد .
رزمجو افزود: طی سالیان گذشته اداره کل استاندارد فارس با مشارکت صدا وسیمای مرکز فارس برنامه های متنوع و اثرگذاری را با هدف ترویج‌  فرهنگ استاندارد در قالب بند چ ماده 37 تهیه و پخش کرده است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت : با توجه به ظرفيت هاي خوب و مناسبي كه در استان وجود دارد صدا و سیمای مرکز فارس آمادگي دارد تا با همكاري اداره کل استاندارد فارس نسبت به پوشش خبري و تهيه برنامه ، جهت ترويج فرهنگ استاندارد در بين شهروندان و هم استانی های عزیز اقدام نمايد .
پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس عملكرد استاندارد را در آشنايي كودكان و دانش آموزان با كالاهاي استاندارد ، قابل تقدير دانست.

 
نسخه قابل چاپ