social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

چهارشنبه1401/11/12

10:55:0

217

فرآورده کپسول آتش نشانی با نام تجاری ایران آتش پاد جعلی است

نشان استاندارد درج شده بر روی فرآورده کپسول آتش نشانی با نام تجاری ایران آتش پاد ، جعلی می باشد؛ لذا هرگونه تمرکز، توزیع و فروش این فرآورده ممنوع است و با متخلفین مطابق ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد برخورد خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره استاندارد شهرستان ساوه طی بازرسی کارشناسان مشخص شد واحد تولیدی آتش پاد دارای ادرس مشخصی نمی باشد و با جعل نشان استاندارد اقدام به تولید این فرآورده نموده است.
در این راستا از عموم هموطنان تقاضا می شود از خرید این فرآورده خودداری کرده و در صورت مشاهده ی عرضه در سطح بازار، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به ادارات کل استانی سازمان ملی استاندارد ایران در سراسر کشور اطلاع رسانی نمایند.
 
به استناد بند ۶ ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، چــاپ علامت اســتاندارد بــدون دریافت مستندات قانونـی دارا بـودن پروانـه کاربـرد علامت اسـتاندارد و یا تائیدیه از سازمان، جرم محسوب شده و مرتکبان به مجازات های تعیین شده در قانون محکوم می شوند.
 
در انتها خاطر نشان می گردد، تنها حک علامت استاندارد بر روی محصول، به منزله اعتبار علامت نبوده و نشان استاندارد ترکیبی از علامت وشناسه ده رقمی ذیل آن می‌باشد که به منظور اعتبارسنجی و استعلام صحت آن، باید از طریق ارسال شناسه مذکور به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام و اطلاعات مربوط به فرآورده مورد نظر را از این طریق اخذ نمود.

تصاویر

نسخه قابل چاپ