🔹نشست هماندیشی مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با نمایندگان انجمن روابط عمومی ایران (نمایندگی استان)، با هدف بررسی راهکارهای نوین جهت ترویج فرهنگ استانداردسازی و ارتقای کیفیت خدمات در محل سالن جلسات اداره کل استاندارد خراسان شمالی برگزار شد.
🔹به گزارش روابط عمومی اداره کل استاتدارد خراسان شمالی، در این نشست که با حضور سید مهدی حسینی، مدیرکل استاندارد استان و جمعی از اعضای هیاترئیسه و فعالان انجمن روابط عمومی خراسان شمالی برگزار شد، بر ضرورت ایجاد پیوند میان تخصصهای فنی و مهارتهای ارتباطی تأکید گردید.
سید مهدی حسینی در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای انجمن روابط عمومی، با تبیین سیاستهای کلان سازمان استاندارد، وظایف و مأموریتهای این اداره کل را در چهار محور اصلی و عملیاتی تشریح کرد. وی با بیان اینکه «استانداردسازی، حقی عمومی است که باید به مطالبهای مردمی تبدیل شود»، اظهار داشت: «روابط عمومیها به عنوان حلقه واسط میان سازمان و جامعه، نقش بیبدیلی در کاهش فاصله بین دانش فنی و درک عمومی دارند. با استفاده از ابزارهای رسانهای و شیوههای نوین ارتباطی، میتوانیم مفاهیم پیچیده استاندارد را به شکلی ساده و ملموس به بطن جامعه منتقل کنیم.»
در ادامه این جلسه، اعضای انجمن روابط عمومی استان ضمن ارائه نقطه نظرات کارشناسی، بر لزوم تقویت سواد استاندارد در جامعه تأکید کردند. در بخش پایانی نشست، پیشنهادات متنوعی از سوی اعضا برای ترویج فرهنگ استاندارد مطرح شد؛ از جمله: «طراحی پویشهای اطلاعرسانی مشترک»، «برگزاری کارگاههای آموزشی برای مدیران روابط عمومی ادارات»، «بهرهگیری از ظرفیت فضای مجازی برای آگاهیبخشی» و «نظرسنجیهای هدفمند از مردم در خصوص کیفیت کالاها» و تو رسانه ای و ... مطرح شد.
این پیشنهادات از سوی مدیرکل استاندارد مورد استقبال و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کارگروهی مشترک جهت عملیاتی کردن این طرحها در کوتاهترین زمان ممکن تشکیل شود.
کد خبر: ۰۵۸۰۵