به گزارش روابط عمومی ادارهکل، صبح امروز بذری مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی، در دیداری با قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، به بررسی و گفتوگو پیرامون موضوعات مرتبط با صیانت از حقوق عمومی و ایمنی شهروندان پرداختند.
در این نشست، موضوع پیگیری اعلام جرم علیه برخی بهرهبرداران پارکها و زمینهای بازی که نسبت به رعایت استانداردها و الزامات ایمنی بیتوجهی کردهاند، بهطور جدی مطرح و مقرر شد که با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد قانونی لازم انجام گیرد.
همچنین، مسائل مربوط به ایمنی آسانسورهای پروژههای مسکن ملی و نیز آسانسورهای واحدهای مسکونی منطقه نرجس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این زمینه، دادستان استان بر لزوم توجه ویژه به حقوق شهروندان و جلوگیری از هرگونه مخاطره احتمالی تأکید کرد و ادارهکل نیز برنامههای خود برای نظارت و پیگیری رفع مشکلات موجود را تشریح نمود.