social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

دوشنبه1402/2/18

10:12:1

1345

فراخوان واگذاری امور تصدی گری حوزه صادرات و واردات اداره کل استاندارد استان کرمان به شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده

فراخوان واگذاری امور تصدی گری حوزه صادرات و واردات اداره کل استاندارد استان  کرمان به شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده

در راستای اصل 44 قانون اساسی و توسعه واگذاری به بخش خصوصی و همچنین به منظور تسهیل و تسریع در امور صادرات و واردات، اداره کل استاندارد استان  کرمان  در نظر دارد امور تصدی گری مرتبط با ارزیابی کیفیت کالاهای  وارداتی و صادراتی  شامل:
کد گذاری؛آماده سازی نمونه ها، تفکیک، بسته بندی؛ پلمپ و انجام مکاتبات با آزمایشگاههای همکار و ارسال به آزمایشگاه  را  به  یک شرکت بازرسی  تایید صلاحیت شده  دارای پروانه بازرسی کالاهای داخلی و صادراتی و وارداتی  در یکی از گروه (مواد غذایی، محصولات کشاورزی و روغن های گیاهی، مواد معدنی، کالاهای مصرفی، کالاهای صنعتی؛ شیمی به جز مشتقات و فرآورده های نفتی) به مدت یکسال شمسی،  در پنج گمرک و  ادارات شهرستانی  کرمان  به شرح زیر واگذار نماید :
گمرک شهرستان کرمان / اداره استاندارد شهرستان کرمان
گمرک شهرستان سیرجان /اداره استاندارد شهرستان سیرجان
گمرک شهرستان  رفسنجان /اداره استاندارد شهرستان  رفسنجان
گمرک شهرستان بم / اداره استاندارد شهرستان بم
گمرک شهرستان جیرفت/ اداره استاندارد شهرستان جیرفت
نحوه انجام کار:
حضور یک نفر جهت ارائه خدمات بصورت تمام وقت در مکانهای اعلامی الزامی است. و دارا بودن امکاناتی از جمله امکانات و ملزومات اداری،کامپیوتر، پرینتر، فاکس، اینترنت، پلمپ و ملزومات مصرفی اداری، دستگاه پوزو... الزامی است.
همچنین تمهیدات لازم جهت ارسال نمونه ( مانند ماشین یا پیک و....) به آزمایشگاه در هر شهرستان الزامی  می باشد.
تهیه ظروف نمونه برداری برای نمونه های غیر متعارف مثل مواد شیمیایی ویژه و یا کالای خاص بر عهده صاحب کالا می باشد در سایر موارد بر عهده شرکت برنده فراخوان می باشد.
با توجه به صادرات محور بودن محصولات استان ( خشکبار)  الویت با شرکتهایی که در دامنه فعالیت آنان مواد غذایی، محصولات کشاورزی و روغن های گیاهی می باشد است.
متقاضیان می توانند پیشنهادات خود را تا پایان وقت اداری 23   اردیبهشت ماه 1402 به آدرس:  کرمان  خیابان شهید مصطفی خمینی- بلوار ولی عصر سه راه استاندارد- اداره کل استاندارد کرمان ، کدپستی  76117613596 -حراست  اداره کل استاندارد استان کرمان  ارسال نمایند. پیشنهاد شرکت در فراخوان باید حاوی دو پاکت الف و ب به شرح توضیحات  باشد و در نهایت هر دو پاکت در یک پاکت سر بسته و مهر و موم شده قرار داده شده و به آدرس فوق ارسال  یا تحویل داده شود. چنانچه بدیهی است به هیچ یک از پیشنهاداتی که بعد از تاریخ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 توضیحات :
1-پاکت الف باید حاوی  تصویر آگهی روزنامه رسمی حاوی امضاهای مجاز و آگهی آخرین تغییرات، پروانه تائید صلاحیت شرکت بازرسی،  سوابق کاری مرتبط با موضوع فراخوان، شناسه ملی شرکت، کد پستی شرکت و کد ملی دارندگان امضاهای مجاز باشد و پرسشنامه پیوست فراخوان را تکمیل و به همرا مدارک ارسال نمایند. ( مرتبط با شرکتهای استانی) "ذکر عبارت الف روی پاکت الزامی است"

2- پاکت ب باید حاوی  برگ پیشنهاد قیمت براساس جدول پیوست فراخوان باشد. "ذکر عبارت ب روی پاکت الزامی است"

3- پیشنهاد شرکتهای بازرسی باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده ضمنا؛ هیچ نوع ابهام، خدشه، عیب ،نقص و قلم خوردگی نداشته باشد. در صورت وجود هر کدام از موارد فوق الذکر به پیشنهاد قیمت آن شرکت ترتیب اثر داده نخواهد شد.

قیمت پایه کارشناسی :
4- قیمت پایه کارشناسی بابت  کد گذاری؛ آماده سازی نمونه ها، تفکیک، بسته بندی؛ پلمپ و انجام مکاتبات با آزمایشگاههای همکار و ارسال به آزمایشگاه همکار استانی 60 دقیقه ساعت کارشناسی بر اساس تعرفه های اعلامی از سوی سازمان ملی استاندارد  می باشد.
تبصره:
نمونه های ارسالی به خارج از استان بر اساس 30 دقیقه کار کارشناسی (بر اساس تعرفه های اعلامی از سوی سازمان ملی استاندارد )  بعلاوه هزینه های ارسال نمونه شامل: هزینه های پستی؛ تیپاکس و سایر مدارک مثبته
نحوه ارسال نمونه:
5- مدت زمان ارسال:
الف ) درخصوص نمونه هائیکه آزمایشگاه در سطح شهرستان و استان می باشد در همان روز کاری دریافت نمونه
ب) در خصوص نمونه هائیکه آزمایشگاه مورد نظر در خارج از استان می باشد ظرف مدت یک روز کاری
نحوه نگهداری نمونه:
6- در مورد نمونه های سریع الفساد و نمونه هائیکه نیاز به شرایط دمایی مناسب نگهداری می باشد (یخچال و ... ) تهیه یخچال و سایر موارد برای شرکت برنده فراخوان امکان پذیر باشد.
صادرات

 
نسخه قابل چاپ