social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

چهارشنبه1402/3/10

05:31:5

537

در پایان دوره آموزشی؛

نیروهای جدید سازمان ملی استاندارد ایران با فعالیت های استانداردسازی آشنا شدند

دکتر درویش، معاون استانداردسازی در جمع کارکنانی که به تازگی به مجموعه سازمان ملی استاندارد ایران ملحق شده اند گفت: از هم اکنون دایره شایستگی‌های خود را تعیین کنید و مهارت و توانمندی های خود را شناخته و درصد تقویت آن برآیید.
معاون استاندارد سازی در این دوره آموزشی که برای توان افزایی کارکنان جدید به مدت سه روز در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، افزود: با تقویت مهارت های خود می توانید مسیر موفقیت آمیزی را در طول دوران کاری سپری کنید.
وی با اشاره به چهار محور فعالیت های سازمان ملی استاندارد ایران در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: استاندارد سازی، تایید صلاحیت، اندازه شناسی و ارزیابی انطباق به عنوان چهار محور اصلی فعالیت های این سازمان در قانون تعیین شده است.
دکتر درویش با اشاره به تدوین ۳۵ هزار استاندارد ملی، گفت: هر یک از شما می توانید مسئولیت راهبری تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی را عهده دار باشید.
 وی با بیان اینکه استاندارد سازی منجر به توسعه می شود، اظهار داشت:در کشورهای توسعه یافته، استاندارد‌های کارخانه‌ای سختگیرانه تر از استانداردهای ملی است که منجر به ارتقای استاندارهای ملی می شود در حالیکه در کشورهای در حال توسعه در مقابل استانداردها مقاومت می شود.بنابراین ما هرچقدر بتوانیم استانداردها را در واحدهای تولیدی نشر بدهیم تا روی پای خود بایستند و استانداردهای کارخانه ای آنها ارتقا یابد سبب پیشرفت کشور شده ایم.
دوره آموزشی مذکور با هدف آشنایی نیروهای جدید با ساختار، فرایندها، قوانین و مقررات و سایر فعالیتهای سازمانی از روز یکشنبه ۷ خرداد در سازمان ملی استاندارد ایران آغاز شد و سه شنبه ۹ خرداد به کار خود پایان داد.

تصاویر

نسخه قابل چاپ