social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

چهارشنبه1401/11/5

14:13:2

2758

هم زمان با سالروز شهادت امام هادی (ع)؛

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد + فیلم

بودن در کنار شهید گمنام، حال غریبی دارد، شهیدی که نمیدانی نامش چیست؟ مادرش کجاست؟ پدرش  هنوز منتظر است؟ یا با همان چشم به راهی از دنیا رفته؟‌ اما امروز در میدان استاندارد استان البرز، انبوهی از اقشار مختلف در کنار کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران آمده بودند تا برای این شهید 19 ساله پدری کنند و بجای مادرش عزاداری.
کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران، صبح امروز و هم زمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) به استقبال پیکر آسمانی و سراسر نور شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس رفتند و در کنار مقامات استانی و مردم شهید پرور استان البرز، این شهید گمنام را از میدان استاندارد به سمت سازمان ملی استاندارد ایران تشییع کردند.
این شهید بزرگوار از مقابل درب سازمان، سوار بر شانه مشتاقان و دلدادگان حضرت دوست به سمت مقبره‌اش هدایت شد و با ورود خود، عطر خاطره انگیزه حماسه و عشق و شهادت را با خود به این سازمان آورد.
سلام و درود خدا بر تو اي شهيد؛

سلام بر تو که جانِ گرامي‌ات را در راه خدا و عشق به دين و وطن، بي‌درنگ فدا نمودي .
درود بر تو که دل از همه رنگ‌هاي دنيايي بگسستي و سوار بر اسب راهوار هدايت در جاده‌ي نور به سوي معبود شتافتي بدون آنکه لحظه‌اي ترديد به دل راه دهي .
ستاره‌اي شدي در آسمان و درخشيدي، و راهنمائي براي شبگردان گم کرده راه ...
مراسم با اقامه نماز بر پیکر این شهید جوان توسط امام جمعه فردیس کرج ادامه داشت و پس از نوحه‌سرایی و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت، این شهید گمنام با ذکر یاحسین و الله اکبر به خاک سپرده شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در سخنرانی کوتاهی ضمن قدردانی از حضور و همراهی اقشار مختلف در این مراسم سراسر نور به آیاتی از قرآن در وصف شهدا و جایگاهشان در پیشگاه حق‌تعالی اشاره کرد و گفت: سپاس خداوند عزوجل که شایستگی و سعادت این میزبانی را برای وصال این شهید بزرگوار به سازمان ملی استاندارد ایران ارزانی داشت.
«آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در سازمان ملی استاندارد ایران بهمن ۱۴۰۱ »

برای مشاهده تصاویر کلیک کنید.


مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در سازمان ملی استاندارد ایران



خبر شبکه البرز

خبر ۲۱ _شبکه یک سیما

تصاویر

نسخه قابل چاپ