social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

يكشنبه1401/6/20

14:24:0

2961

باحکم دکتر اسلام پناه؛

محمدسجاد گازر، مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد معیار مصرف انرژی و محیط زیست شد

با حکمی از سوی دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، دکتر محمدسجاد گازر به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد معیار مصرف انرژی و محیط زیست منصوب شد.

دکتر صادق محبی، مدیرکل حوزه ریاست، هماهنگی امور استانها و دبیرخانه شورای عالی استاندارد در مراسم تودیع و تکریم از مدیرکل جدید و سابق دفتر نظارت بر استاندارد معیار مصرف انرژی و محیط زیست، با اشاره به وظایف گسترده ای که قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد بر عهده این سازمان گذاشته گفت: اجرای دقیق این وظایف به سایر دستگاههای اجرایی کشور نیز تعمیم پیدا می کند می تواند باعث تحول و توسعه در کل کشور باشد.

دکتر محبی استفاده از تجربیات را برای پیشبرد اهداف سازمانی لازم دانست و اظهار داشت: نیروهای متخصص جوان و انقلابی با استفاده از تجارب ارزشمند و دانش علمی روز می توانند برنامه های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران را در راستای توسعه کشور به نحو شایسته ای پیاده کنند.

دکتر محمد سجاد گازر، مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد معیار مصرف انرژی و محیط زیست، با تقدیر از تلاش های ارزشمند مهندس قزلباش در طول مدیریت این دفتر، به نگاه تحولی سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد و گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری سایر بخش ها در پیاده سازی سیاستهای جدید سازمان ملی استاندارد ایران که برگرفته از سیاستهای کلی دولت مردمی سیزدهم است مثمر ثمر باشم.

دکتر گازر با قدردانی از حسن اعتماد رییس سازمان ملی استاندارد ایران ابراز امیدواری کرد: در سایه مدیریت مدبرانه ایشان و راستای پیاده سازی سیاست‌های دولت مردمی طوری عمل کنیم که  شایسته این اعتماد باشد.

مهندس پریچهر قزلباش، مدیرکل سابق دفتر نظارت بر استاندارد معیار مصرف انرژی و محیط زیست در این مراسم با اشاره به فعالیت های حساس و ضروری این دفتر و همکاری با وزارتخانه های دخیل در موضوع انرژی و محیط زیست، از انتخاب شایسته رییس سازمان برای انتخاب جوان انقلابی و نخبه قدردانی، و ابراز امیدواری کرد: برنامه های این دفتر با حضور نیروی متخصص و علمی بهتر از قبل ادامه پیدا کند.

در پایان این مراسم ،حکم رییس سازمان ملی استاندارد ایران توسط دکتر صادق محبی اعطا شد و با لوح تقدیر از تلاش های ارزنده مهندس پریجهر قزلباش در طول خدمات ارزنده و ماندگار ایشان قدردانی به عمل آمد.

دکتر محمد سجاد گازر، دارای دکترای مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.

نسخه قابل چاپ