social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار سازمان

بيشتر

چهارشنبه1404/7/23

20:25:4

427

با حضور معاون ارزیابی کیفیت سازمان؛

 جلسه هم‌اندیشی و تعامل با صنعت در فارس برگزار شد

 جلسه هم‌اندیشی و تعامل با صنعت در فارس برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی و تعامل با صنعت با حضور محمودرضا طاهری، معاون ارزیابی کیفیت و عیسی باقرزاده همایی و مدیرکل دفتر ارزیابی کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد ایران و علی عزیزی مدیرکل استاندارد استان فارس در محل سالن جلسات نمایشگاه بین المللی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس،در این نشست، جمعی از تولیدکنندگان و اعضای انجمن صنفی کارفرمایی صنایع غذایی استان فارس حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود در زمینه بهبود فرآیندهای استانداردسازی، تسهیل صادرات و ارتقای کیفیت محصولات پرداختند.

محمودرضا طاهری، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران در سخنان خود با تأکید بر نقش استاندارد در افزایش اعتماد عمومی و رقابت‌پذیری محصولات ایرانی در بازارهای بین‌المللی گفت: هدف سازمان ملی استاندارد، توسعه تعامل با صنعت و حمایت از تولیدکنندگان در مسیر ارتقای کیفیت است. نگاه ما، نگاه همراهی و هم‌افزایی با فعالان اقتصادی است تا بتوانیم با کاهش موانع اجرایی و بهبود فرایندها، مسیر توسعه صنعتی کشور را هموار کنیم.

همچنین عیسی باقرزاده همایی با اشاره به اهمیت رعایت الزامات فنی و استاندارد در صادرات محصولات غذایی، اظهار داشت:
دفتر ارزیابی کالاهای صادراتی و وارداتی آمادگی دارد با همکاری نزدیک با تولیدکنندگان، زمینه تسریع در صدور مجوزها و افزایش سهم صادراتی صنایع غذایی را فراهم کند.

در بخش دیگری از این نشست، تولیدکنندگان صنایع غذایی فارس به بیان مسائل خود در حوزه استانداردهای ملی، آزمون‌های تخصصی، تعرفه‌های ارزیابی و چالش‌های صادرات پرداختند و خواستار افزایش تعامل مستقیم با نهادهای تصمیم‌گیر شدند.
نسخه قابل چاپ