social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1401/12/23

15:16:1

1231

دکتر اسلام پناه و دبیرکل ایزو در نشست مشترک خبری با خبرنگار واحد مرکزی خبر در کوالالامپور؛

گسترش ارتباط کشورهای آسیایی در حوزه استاندارد با محوریت جمهوری اسلامی ایران

دکتر اسلام پناه که برای شرکت در نشست روسای سازمان های استاندارد در مالزی- کوالالامپور به سر می برد قبل از مراسم افتتاحیه نشست در مصاحبه مشترک همراه سرجیو موجیکا دبیر کل سازمان جهانی ایزو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در کوالالامپور اهداف سفر خود و همایش روسای سازمانهای استاندارد منطقه آسیا و اقیانوسیه را تشریح نمود.

سرجیو موجیکا با اشاره به نقش کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه در فرآیندهای استاندارد سازی و اهمیت نشست و دیدارهای رو در روی روسای سازمانهای استاندارد منطقه که همگی عضو سازمان ایزو هستند تاکید کرد.

دبیرکل سازمان بین المللی ایزو با تشکر از دکتر اسلام پناه بخاطر حضور فعال و سازنده هیئت ایرانی در نشستهای تخصصی و مدیریتی ایزو در سطوح جهانی و منطقه ای نقش INSO در توسعه مناسبات و روابط اعضا ایزو و مشارکت کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران در کمیته های فنی ایزو که موجب ارتقا جایگاه جمهوری اسلامی ایران در ایزو شده تقدیر و قدردانی کرد.

دکتر اسلام پناه نیز با تشکر از دبیر کل سازمان ایزو، گسترش ارتباط با کشورهای آسیایی در حوزه استاندارد و سایر مقوله های مرتبط همسو با  ماموریت های دولت مردمی، شرکت در مباحث تعاملی و میزگردهایی که برای راهبرد و مدیریت، بررسی چالش هایی که سازمان های ملی استاندارد در منطقه با آن دست به گریبانند، تبادل تجارب و با نمایندگان سایر کشورها، ملاقات با روسای استاندارد ژاپن، مالزی، پاکستان ، مغولستان و ... برای بررسی موضوعات دو جانبه را از اهم اهداف سفر برشمرد.

 دکتر اسلام پناه، افزود: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین نهادهای استانداردسازی عضو ایزو که همواره مشارکت همه جانبه و فعال در تصمیم سازی های فنی ایزو داشته است پیشنهاد میزبانی مجمع عمومی در سال 2025 را طرح نموده است که در صورت مهیا بودن شرایط بتوانیم این رویداد بزرگ را در ایران برگزار نماییم.

نسخه قابل چاپ