گردهمایی رابطان ستادی و استانی هسته گزینش سازمان ملی استاندارد ایران به مدت ۴ روز از ۱۵ تا ۱۸ شهریور در ستاد کرج سازمان برگزار می شود.
به گزارش دفتر تخصصی روابطعمومی و اطلاعرسانی، مدیر هسته گزینش سازمان ملی استاندارد در این گردهمایی با تأکید بر اهمیت فرآیند گزینش همکاران گفت: انتخاب کارگزاران صالح، متعهد و متخصص بدون سازوکار گزینش کاری دشوار و افزون بر آن، برخی ویژگیها و ضوابط عمومی در قانون برای تمامی کارگزاران نظام الزامآور است.
محمود شرفی با اشاره به تأکید رئیس سازمان بر رعایت دقت و عدالت در امور گزینش افزود: با توجه به تخصصی بودن فعالیتهای سازمان، انجام بررسیهای فنی و رعایت کامل قوانین و مقررات در گزینش ضروری است.
شرفی ضمن تشکر از حمایت های رییس سازمان در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: برای اولین بار است که این دوره آموزشی در سطح سازمان ملی استاندارد و هسته های وابسته به هیأت مرکزی گزینش نهاد ریاست جمهوری به صورت مستقل برگزار می شود.
وی افزود: این اتفاق مرهون حمایت و هدایت های سرکار خانم دکتر انصاری ریس محترم سازمان، دکتر ملکی و دکتر مصاحبی دبیر هیات مرکزی و رئیس دبیرخانه هیات مرکزی گزینش نهاد ریاست جمهوری است، در پایان از زحمات معاونت توسعه مدیریت و اداره کل آموزش و همکاران هسته گزینش بزای برگزاری همایش تشکر می کنم.
مدیر هسته گزینش همچنین درباره انتخاب رابطان توضیح داد که این افراد در استانها پس از اخذ نظر مدیران کل استانی طی مراحل گزینش، ابلاغ رسمی دریافت کرده و مجوز حضور در این دوره آموزشی را کسب کردهاند.
وی افزود: این گردهمایی آموزشی با هماهنگی ادارهکل آموزش سازمان و اخذ مجوز از هیئت مرکزی گزینش نهاد ریاستجمهوری برگزار و پس از پایان دوره، برای شرکتکنندگان گواهینامه پایان دوره و کد گزینشگری صادر می شود.
برای مشاهده تصاویر بیشترکلیک کنید