دسترسی سریع

دکتر اسلام پناه:

ایران سهم عمده ای در تدوین استاندارد های بین المللی نانو دارد

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید از نمایشگاه نانو تکنولوژی گفت: با بهره‌برداری‌ از نشان نانونماد، محصولات نانو تکنولوژی در مسیر تجاری سازی قرار می گیرد.
دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با حضور در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران از بهره برداری «نانونماد » که نشان تاییدیه سازمان ملی استاندارد ایران برای محصولات نانو تکنولوژی است در آینده نزدیک خبر داد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه این سازمان ۱۲ درصد از استانداردهای بین المللی را در حوزه نانو تکنولوژی تدوین کرده است گفت: اعطای نشان نانونماد، محصولات نوآورانه و دانش بنیان کشور را در مسیر تجاری‌سازی قرار می دهد. 
دکتر اسلام پناه به همکاری معاونت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه محصولات دانش بنیان، اشاره کرد و گفت: سازمان ملی استاندارد ایران نانو نماد را با همفکری نخبگان، بخش خصوصی و سرمایه های فکری و علمی، برای تجاری سازی و صادرات گستره در حوزه تکنولوژیک به بهره برداری می رساند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه امروز فناوری در دنیا حرف اول میزند، گفت: این نمایشگاه بخشی از توانمندی های نانو‌ تکنولوژی کشور را به نمایش گذاشته که این دستاورد های علمی امیدبخش آینده ای روشن برای کشور است. 
صبح امروز، سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضوربیش از ۱۶۰ شرکت در نمایشگاه نانو در حوزه‌های مختلفی نظیر نفت و انرژی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته‌بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی