دسترسی سریع

فرم
لیست نظرسنجی سازمان
جستجو نظرسنجی ارباب رجوع
تاریخ مراجعه
صنعت
سمت
به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟
اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟
نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟
میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟
مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟
دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟

196 رکورد
  • 1. تاریخ مراجعه: به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟: اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟: بد
    نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟: مناسب
    میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟: ضعیف
    مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟: کم
    دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟: بد
    به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟: اندک
    نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.: نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.: چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر): لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
  • 2. تاریخ مراجعه: به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟: مشکل ما در سامانه اینه که هر هفته یک قانون جدید بدون اطلاع قبلی یا آموزش اضافه میشه این کار صحیحی نمیباشد
    نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.: نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.: چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر): لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
  • 3. تاریخ مراجعه: 1402/11/03
    صنعت: ساختمانی ومعدنی
    به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟: بازرسی استاندارد
    اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟: بسیارخوب
    نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟: عالی
    میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟: بسیارخوب
    مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟: کاملا
    دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟: بسیارخوب
    به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟: بسیارزیاد
    نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.: نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.: چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر): لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
  • 4. تاریخ مراجعه: 1402/08/27
    صنعت: ایمنی، سلامت، انرژی و محیط زیست
    سمت: رییس
    به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟: کارگزینی
    اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟: خوب
    نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟: مناسب
    میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟: بسیارخوب
    مراجعه به واحد تا چه حدمشکلات و نیازهای شما را برطرف کرده است؟: تاحدودی
    دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟: خوب
    به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟: به میزان کافی
    نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.: نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.: چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر): لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.:
  • 5. تاریخ مراجعه: 1402/08/10
    صنعت: برق والکترونیک
    سمت: مدیر کیفی
    به کدام واحدهای اداره مراجعه داشته اید؟: اطلاع رسانی و راهنمایی لازم برای ارائه خدمات مورد درخواست شما چه میزان می باشد؟: بد
    نحوه برخورد کارکنان واحد چگونه است؟: مناسب
    میزان پیگیری واحد مربوطه برای رفع مشکلات و نیازهایتان را چگونه ارزیابی می کنید؟: ضعیف
    دانش و تسلط حرفه ای کارکنان واحد مربوطه را چگونه ارزیابی می کنید؟: متوسط
    به نظر شما این واحد به جلب رضایت ارباب رجوع چقدر اهمیت می دهد؟: اندک
    نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد یا همیاری را با شما داشته اند، مرقوم فرمائید.: خانم غلامی-آقای توسلی
    نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند،مرقوم فرمائید.: خانم سخن آفرین
    چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است ،لطفا آن را بنویسید.(با ذکر مورد و فرد مورد نظر): لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بهبود عملکرد بنویسید.: با سلام
    از طرفی در سامانه اعلام شده به هیچ عنوان به مراجعه حضوری و حتی تلفنی پاسخ داده نمی‌شود از طرفی دیگر به پرسشهای بارگذاری شده و کد رهگیری دریافت شده در قسمت (پرسش و پاسخ) هم با اختلاف زمانی فعلا تا 2 ماه جواب داده نمی‌شود. تکلیف چیه؟ ای مسلمانی که این متن را میخوانی تکلیف چیه؟ (رضا فرخی-یاس استیل نیکوکار-استان تهران-09111260126)

12345678910...>>>