استانی

بازدید مديرکل دفتر ارزيابي کيفيت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران از مراکز اقامتی و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در مازندران

1402/1/6 یکشنبه

احمد میرزایی، مديرکل دفتر ارزيابي کيفيت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران از مجموعه هتل های میزبان بابلسر، ایستگاه راه آهن ساری و فرودگاه نوشهر، بازدید کرد.
به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد مازندران، احمد میرزایی که به منظور ارزیابی عملکرد استاندارد استان در طرح عیدانه که طی آن هتل ها، مراکز اقامتی، زائرسراها، رستوران ها، فروشگاه های عرضه کالا، پایانه های مسافربری(فرودگاهی، ریلی و اتوبوسی)، قالیشویی ها و... از 15 اسفند 1401 تا 15 فروردین 1402 مورد بازرسی و کنترل استاندارد قرار می گیرند به استان مازندران سفر و از مجموعه گردشگری و اقامتی هتل میزبان شهرستان بابلسر، ایستگاه راه آهن ساری و فرودگاه نوشهر، بازدید کرد.
 میرزایی با همراهی محمد ملاعلی پور، مدیر کل استاندارد مازندران ضمن بازدید و استقبال از اقدامات ترویجی و نظارتی اداره کل استاندارد مازندران در این مراکز خدمات رسانی به مسافران نوروزی بر رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، ایمنی و سلامتی، ارائه خدمات مطلوب به میهمانان، جلب رضایتمندی ایشان و رعایت الزامات استاندارد تاکید نمودند.