ریاست سازمان

پیام رییس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

1402/11/21 شنبه

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، در آستانه فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

به گزارش دفتر تخصصی روابط عمومی و اطلاع رسانی، متن پیام دکتر مهدی اسلام پناه به شرح زیر است؛
"ما هنوز بر آنیم"

مگر نه این است که رب جلیل در محکم التنزیل امر به استقامت و مقاومت فرموده و  خُلد بَرین را پاداش استواران و وفاداران به عهد الهی قرار داده است آنجا که می فرماید: «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ».
 يوم الله مبارک ۲۲ بهمن همان موعد و میعاد تجدید پیمان شیفتگان و باورمندان به ولایت خدا و حکومت دین خداست؛ هم آنانی که نخست: «قالوا» را تجلی بخشیدند و سپس: «استقاموا» را به منصه ظهور رساندند. و ما نیز هنوز بر آن عهد و پیمانیم و مفتخریم که پیرو اسلام ناب و قرآنیم، همان مذهب و کتابی که بزرگترین نسخه نجات دهنده بشر از جمیع قیودی است که بر قلب و عقل او پیچیده است؛ و ما مفتخریم که متعهد به پیروی از ائمه معصومین هستیم، همان ائمه ای که در راه تعالی دین مبین اسلام و پیاده کردن قرآن کریم و تشکیل حکومت عدل، حبس و تبعید و شهید شدند؛ و ما امروز مفتخریم که می خواهیم مقاصد قرآن عزیز و سنت نبوی را پیاده کنیم؛ و ما مفتخریم که امروزه دشمنان ما که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانه خود دست نمی کشند و ما مفتخریم که از تحریم ها و محرومیت هایی که آنان بر اسلام عزیز و مسلمانان سربلند تحمیل می کنند، شجاعانه و متعهدانه خود را رهانده و با تمام توان در مقابل زیاده خواهی های آنان مقاومت کرده و می کنیم. به راستی کدام افتخار، بالاتر و والاتر از اینها که شایستگی مقاومت و استقامت داشته باشند.
انقلاب اسلامی ایران همان آستانه بلندی است که باید سر بر آن سایید و برای آن سر داد حتی اگر خلقی، دشمن شوند و به ستیز با مؤمنان برخیزند و قصد جان آنان کنند و «ولو كَرِهَ الْكَافِرُونَ»:
ما را سری است با تو که گر خلق رزوگار
دشمن شوند و سر برود بر همان سریم
شادباش حقیر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پذیرا باشید. یاد امام راحل عظیم الشان گرامی و راه شهیدان شاهد این خط شریف در سایه ولایت رهبری معظم انقلاب اسلامی پر رهرو باد.
مهدی اسلام پناه